گفته می شود او از نزدیکان عزیزی خادم است که در مجمع روز دوشنبه با نفوذ این عضو هیات رییسه فدراسیون وارد مجمع شده است.

به گزارش افکارنیوز ، دوشنبه شب گذشته در اواخر برنامه ۹۰ پای یک میهمان تلفنی توسط فردوسی پور به بحث فدراسیون فوتبال باز شد.

جالب اینکه این روزها حرف و حدیث های زیادی در مورد این فرد یعنی آقای «گزینی» وجود دارد. گفته می شود او از نزدیکان عزیزی خادم است که در مجمع روز دوشنبه با نفوذ این عضو هیات رییسه فدراسیون وارد مجمع شده و جالب اینکه عزیزی خادم اصرار داشته خبرنگاران با و مصاحبه کنند، اما هیچ رسانه ای تن به این کار نداده است!

با این وجود اما همان شب این فرد روی خط پربیننده ترین برنامه سیما می آید تا در قامت یک کارشناس حقوقی ورزش (آنچه وجود خارجی ندارد) به رویارویی با رییس فدراسیون فوتبال بپردازد.

این روزها همه در جریان اختلافات کفاشیان و عزیزی خادم هستند و هیچ چیز عجیبی نیست که دوست نزدیک و کارمند این عضو هیات رییسه رو در روی آقای رییس بایستد.

از همه عجیب تر اما شایعه ای است که در مورد تحت تعقیب بودن آقای «گزینی» در محافل خبری به گوش می رسد؛ آنجا که گفته می شود او از زمان همکاری اش با عزیزی خادم در یک شرکت لیزینگی زیر ذره بین سازمان بازرسی قرار گرفته است.

به نظر می رسد عادل این روزها حساسیت بسیار کمتری در مورد صلاحیت میهمانان تلفنی برنامه اش به خرج می دهد و وسواس سابق را در این مورد ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات