فریاد شیران:

مربی تیم فوتبال صبا گفت: به فکر تغییرات اساسی در تیم هستیم اما وضعیت مالی تیممان مساعد نیست.

به گزارش افکارنیوز ، نادر فریاد شیران در خصوص نقل و انتقالات و وضعیت تیم صبا گفت: طبیعتا ما هم مانند سایر تیم ها به فکر جابه جایی و تعویض بازیکنان هستیم اما الان برای فاش کردن نام آنها زود است. افرادی را برای جذب در نظر داریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم درباره برنامه های نیم فصل افزود: در حال حاضر برنامه خاصی مد نظرمان نیست و فقط تقویت تیم هدف ماست. وضعیت تیم صبا از لحاظ مالی اصلا جالب نیست و باید درست شود.

وی اظهار داشت: مدیر عامل باید کمک کند تا مشکل حل شود هر تغییری که در تیم ایجاد شود باید در راستای موفقیت و بهبود وضعیت باشد.

فریادشیران همچنین درباره عملکرد تیمش از ابتدای لیگ تاکنون گفت: تیم صبا در حال حاضر مشترکا با تیم گسترش فولاد در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. بازیکنان از آمادگی کامل برخوردارند و تیم از نظر کیفیت و مسائل فنی در سطح بالایی قرار دارد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: اگر نگاهی به بازی های قبل ما بیاندازید خواهید دید که تمام بازی هایی که واگذار کردیم در دقیقه های پایانی گل خوردیم و برنده اصلی مسابقه ما بوده ایم. مثلا در بازی با پرسپولیس در دقیقه ۹۲ گل خوردیم و در مقابل ذوب آهن در دقیقه ۹۱ بود که توانستند دروازه ما را باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی تیم حل شود تمام مسائل دیگر نیز قابل حل خواهد بود. صبا نیاز به کمی تمرکز و دقت دارد. اگر بازیکنان حواسشان را جمع می کردند در ۴ بازی گذشته می توانستیم ۱۰ امتیاز بگیریم امیدوارم با آمدن استاندار جدید و کمک مسئولین، تیم هر چه سریعتر سروسامان گرفته و بتوانیم به اهداف مورد نظرمان دست یابیم. اگر تیم های شهرستانی مورد حمایت قرار گیرند حتما نتایج خوبی را رقم خواهند زد اما مشکل اینجاست که تمام توجهات به چند تیم پایتخت نشین است. امیدوارم که مسئولین به خوبی از پس مسئولیت خود برآیند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات