قربانی؛

مدافع تیم فوتبال راه آهن گفت: «منظورم از اینکه گفته بودم من تاوان جدایی از استقلال را می دهم این بود که اگر به گذشته برمی گشتم شاید تصمیم بهتری می گرفتم. »

به گزارش افکارنیوز ، با وجود شکست راه آهن مقابل پرسپولیس پیروز قربانی یکی از خوب های تیمش بود. این بازیکن در بیست دقیقه پایانی به خط حمله اضافه شد تا حداقل بتواند از شکست تیمش جلوگیری کند اما هوشیاری نیلسون باعث شد قربانی نتواند گلزنی کند. با قربانی درخصوص شرایط راه آهن و شایعه حضورش در استقلال گفتگویی انجام دادیم که می خوانید:

* بازی با پرسپولیس چطور بود؟
- بازی خوبی برای ما نبود. اما دستاورد بزرگی داشت. در این بازی پرسپولیس به چیزی که می خواست رسید تا قبل از بازی با راه آهن حریف تیم دوم جدول بود. نیمه اول فوتبال کاملا تاکتیکی بود و ما توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم. پوئن مثبت بازی به این بود که ما به یک خود باوری رسیدیم هر چند نتوانستیم نتیجه بگیریم اما بازی مقابل یک تیم حرفه ای باعث شد خودمان را پیدا کنیم. آنها از یک موقعیت توانستند گل بزنند و ما را ببرند.

* پس به نظرت را ه آهن به لیگ یک سقوط نمی کند؟
- خیر، صددرصد این اتفاق نمی افتد. راه آهن کادرفنی، بازیکنان و مدیران بزرگی دارد. من از طرف خودم و بچه ها قول می دهم که این تیم سقوط نمی کند.

* در بیست دقیقه پایانی تلاش فراوانی برای گلزنی داشتی؟
- با توجه به اینکه در سه، چهار بازی غایب بودم و نتوانستم برای راه آهن بازی کنم در فرم ایده آل و مطلوبی نبودم. اما در دقیقه آخر نیلسون ضربه ایستگاهی را مهار کرد. واقعا نیلسون دروازه بان خوبی است. یکشنبه روز خوب نیلسون بود دروازه بان پرسپولیس یکی از بهترین های میدان بود و من برایش آرزوی موفقیت می کنم. او موقعیت های خوب را ه آهن را یکی پس از دیگری مهار کرد.

* فکر می کنی پرسپولیس استحقاق صدرنشینی را دارد؟
- صددرصد آنها مستحق صدرنشینی هستند. پرسپولیس تیم بزرگی است که از کادرفنی پردانش وحرفه ای سود می برد. من پارسال با این مربیان و علی آقا کار کردم. کریم باقری و علی دایی جزو بهترین ها هستند و بازیکنان با دیدن آنها کلی روحیه و انگیزه می گیرند. همین روحیه باعث صدرنشنیی پرسپولیس شده هر چند استقلالی ام اما به پرسپولیسی ها بابت این موفقیت تبریک می گویم.

* اگر ضربه بهادر عبدی گل می شد شاید پرسپولیس نمی توانست الان صدرنشین شود قبول داری؟
- بهادر عالی شوت زد اما با نوک انگشتان نیلسون ضربه به تیر دروازه خورد و باعث شد گل نزنیم اما حتم بدانید همیشه اینجوری نمی ماند و به قول خدا بیامرز ناصرخان حجازی در کوچه ما هم عروسی می شود.

* در یکی از مصاحبه هایت گفته بودی من تاوان جدایی از استقلال را می دهم منظورت از این حرف چه بود؟
- در آن شرایط موقعیت حساسی برایم بوجود آمده بود و من از فرط ناراحتی چنین حرفی را زدم. منظورم این بود که اگر به گذشته برمی گشتم شاید تصمیم بهتری می گرفتم، همین. وگرنه منظور دیگری نداشتم.

* خیلی ها از حرفت این تعبیر را کردند که می خواهی نیم فصل به استقلال بروی؟
- خیر، باور کنید هیچ خبری نیست. ضمن اینکه من در حال حاضر بازیکن راه آهنم و آدم نامردی نیستم که در این شرایط راه آهن را ترک کنم اگر چنین کاری را کنم آخر نامردی است. مطمئن باشید همه بچه ها تا پای جان برای راه آهن می جنگند تا این تیم از ته جدول کنده شود.

* راستی با علی دایی هم خوش و بش کردی.
- مگر می توانم با او خوش و بش نکنم؟ ! علی آقا بزرگتر و مربی من و یکی از اسطوره های فوتبال است. دلم برای او و کادرفنی تنگ شده بود وظیفه ام این است که هر وقت علی آقا را دیدم نزدش بروم و ادای احترام کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات