سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین امروز با بازیکنانش به گفت وگو پرداخت.

  تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در حالی برگزار شد که قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال بازیکنان را به میانه زمین برد و حدود ۱۰ دقیقه با آنها به گفت وگو پرداخت.

قلعه نویی خطاب به بازیکنان گفت: شرایط تیم به گونه ای است که باید از همه بازی ها حداکثر امتیازات را بگیریم. فرهاد مجیدی از جمع ما جدا شده و از این به بعد باید به ادامه راه فکر کنیم اما یادتان باشد که به حواشی و مسائل جانبی فوتبال کاری نداشته باشید و به فکر آینده خود باشید.

وی تاکید کرد: همه باید با شرایط کنار بیاییم و همین کادر فنی که کنار من ایستاده هنوز پولی نگرفته و تقریبا همه شرایطی مشابه داریم اما این مسائل دلیلی نمی شود که تمرکزمان را از دست بدهیم و به فکر بازی ها نباشیم. بامعرفت کسی است که استقلال را با این شرایط بخواهد وگرنه اگر قرار باشد همه چیز خوب پیش برود درک کردن شرایط خیلی راحت تر است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: پرداخت پول ها دیر و زود می شود اما سوخت و سوزی ندارد ما باید به فکر بازی های آینده لیگ برتر باشیم و روی بازی با سایپا تمرکز کنیم. چون این دیدار از لحاظ امتیازگیری و برگشت ما بالای جدول مهم است.

تمرین تیم فوتبال استقلال در حال برگزاری است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات