در پی ناتمام ماندن دیدار تیم های فوتسال میثاق و دبیری

سرپرست کمیته فوتسال گفت: کمیته انضباطی درباره بازی نیمه تمام میثاق تهران و دبیری تبریز رای خواهد داد و مطمئنا خاطیان این بازی محروم خواهند شد.

به گزارش افکارنیوز ، سیدرضا افتخاری در خصوص دیدار نیمه تمام میثاق تهران و دبیری تبریز عنوان کرد: من خودم در سالن بازی حضور داشتم و فضا به گونه ای بود که برای ادامه مسابقه امنیتی وجود نداشت.

وی افزود: بعد از گل شمسایی که داور این گل را سالم اعلام کرد بازیکنان میثاق به تصمیم وی اعتراض کردند و بعد از آن بازیکنان و سرپرست این تیم به زمین ریختند. من وقتی این صحنه ها را دیدم، ترسیدم که تماشاگران هم وارد زمین شوند به همین خاطر احساس خطر کردم که مبادا از دماغ کسی خون بیاید.

سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه جو سالن متشنج شده بود، گفت: نماینده کمیته فوتسال را بعد از این اتفاقات خواستم و به او اعلام کردم تا با داوران بازی مشورت کند و اگر صلاح دیدند بازی را تعطیل کنیم. اگر هر کسی بخواهد هر لحظه وارد زمین شود جالب نیست و ما می خواهیم که پای این افراد را کوتاه کنیم.

افتخاری درباره تصمیم کمیته فوتسال در مورد این بازی خاطرنشان کرد: بستگی به گزارش داور و ناظر بازی دارد که چه تصمیمی بگیریم. کمیته انضباطی درباره این بازی رای خواهد داد و مطمئنا برخوردی جدی با خاطیان این بازی خواهیم گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: اتفاقات این بازی صددرصد محرومیت در پی دارد و کسانی که عامل تشنج در این بازی شدند، محروم خواهند شد تا مبادا بخواهند در بازی های بعدی نیز جنجال به پا کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات