رحمتی؛

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: «قطعا قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال می روم تا با مربیان و دوستانم دیدار کنم. »

به گزارش افکارنیوز ، کیانوش رحمتی درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال اظهار داشت: «خداراشکر نتایج خوبی کسب کرده ایم و شرایطمان خوب است. تیم ما تیم جوانی است اما خوشبختانه نتایج مطلوبی بدست آورده ایم. »

وی ادامه داد: «برایم سخت است مقابل استقلال قرار بگیرم. استقلال تیم محبوب من از دوران کودکی تاکنون است و این تیم را همیشه دوست داشته ام. امیدوارم استقلال همیشه قهرمان باشد اما به هر حال فوتبال حرفه ای است و من با سایپا قرارداد دارم. با تمام علاقه ای که به استقلال دارم اما اگر کادرفنی بخواهد فردا مقابل استقلال بازی می کنم و با تمام وجود هم این کار را انجام می دهم. »

هافبک سایپا همچنین گفت: «قطعا قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال می روم تا با مربیان و دوستانم دیدار کنم. با اینکه احتمال دارد فردا برای سایپا بازی کنم اما اگر این اتفاق بیفتد هم چیزی از علاقه ام به استقلال و هوادارانش کم نمی شود. »

رحمتی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال تاکید کرد: «فرهاد مجیدی یکی از اسطوره های باشگاه استقلال است. او بازیکنی محبوب و دوست داشتنی است که از خداحافظی اش واقعا ناراحت شدم. دوست داشتم به فوتبال ادامه می داد چون می توانست این کار را انجام دهد. کاش او می ماند و دل آبی ها را شاد می کرد. »

وی در پایان درباره میزبانی سایپا در کرج مقابل استقلال گفت: «به نظر من زمین ورزشگاه انقلاب کرج اصلا با دستگردی و تختی قابل مقایسه نیست. اگر دیدید پرسپولیسی ها بعد از بازی با سایپا انتقاد کردند به خاطر شکستی بود که متحمل شدند. چمن ورزشگاه انقلاب عالی است و مردم کرج حقشان است که سایپا در کرج میزبان استقلال و پرسپولیس باشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات