فتح الله زاده:

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «مجیدی یک تصمیم شخصی گرفته مبنی بر اینکه دوست دارد در اوج از فوتبال خداحافظی کند. »

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی اظهار داشت: «مجیدی یک تصمیم شخصی گرفته مبنی بر اینکه دوست دارد در اوج از میدان فوتبال خداحافظی کند چه شخص بنده، چه مدیریت تیم و کادر فنی مکرر با او صحبت کردیم که حداقل تا پایان فصل در تیم باقی بماند ولی وی نپذیرفته است و باز هم تمامی تلاش خود را خواهم کرد وی را از تصمیم گرفته شده منصرف کنم. »

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: «خداحافظی فرهاد که محبوب هواداران و همه اعضای تیم است همه را شوکه کرد ولی به عنوان مدیرعامل اعلام می کنم باید به نظراتش احترام گذاشت و برایش در هر دوره ای خصوصاً مربیگری آرزوی موفقیت می کنم. »

وی در خصوص جدایی تیموریان به خاطر پول اظهار داشت: «آندو به خاطر پول از باشگاه نمی رود بلکه با توجه به درخواستی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس به نام قطر داشته از تیم جدا شده و در نیم فصل به احتمال قوی در قطر خواهد بود و در یکی از باشگاه های کشور قطر بازی خواهد کرد. »

فتح الله زاده در پاسخ به سوال اینکه آیا قلعه نویی لیست مازاد را به مدیر عامل اعلام کرده یا نه؟ عنوان کرد: «تا به حال سرمربی تیم به من لیست مازاد را اعلام نکرده و اگر این کار را نیز انجام دهد آن را بلافاصله پیگیری خواهیم کرد. »

مدیرعامل باشگاه استقلال از تقویت نوع بازی استقلال در نیم فصل دوم خبر داد و افزود: «قطعاً تیم استقلال در نیم فصل دوم پر قدرت تر و تهاجمی تر کار خود را دنبال خواهد کرد. »

وی با توجه به نبود مهاجم به دلیل خداحافظی مجیدی و جدایی تیموریان گفت: «قطعا قلعه نویی تمامی تفکراتش این خواهد بود که تیم را تقویت بخشد و چهره استقلال در نیم فصل دوم تهاجمی تر از نیم فصل نخست خواهد بود. »

مدیر عامل استقلال با اشاره به رویارویی با تراکتورسازی تبریز اشاره کرد: «تیم تراکتور مثل استقلال تیم بزرگی بوده و از هواداران زیادی برخوردار است و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد ولی ما نیز برنامه ریزی کرده ایم با پیروزی نیم فصل سخت را به اتمام برسانیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات