مبعلی؛

هافبک تیم فوتبال استقلال صنعتی گفت: «قلعه نویی مربی بزرگی است و خیلی دوست دارم دوباره شاگردش بشوم. »

به گزارش افکارنیوز ، ایمان مبعلی بازیکن خط میانی استقلال صنعتی می گوید، پیشنهادی از استقلال تهران نداشته اما دوست دارد دوباره شاگر امیر قلعه نویی شود. وی عنوان می کند، دیدار این هفته برابر پرسپولیس یک دربی به شمار خواهد آمد.

* باخت سنگینی را برابر تراکتورسازی تجربه کردید!

- در این بازی نمایش خوبی را ارائه دادیم و از آنجایی که همه نتیجه را نگاه می کنند، توجه ای به انجام بازی دلپسند درون زمین ندارند. مقابل تراکتورسازی بیشتر تملک توپ در اختیار ما بود و حتی در پنج دقیقه ابتدایی دو موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که با بی دقتی به هدر دادیم. همچنین سه روز قبلش با الوند همدان در جام حذفی بازی داشتیم و با اتوبوس به همدان رفتیم و نزدیک دوازده ساعت در راه بودیم. آن مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد و برای بازگشت نیز همان داستان تکرار شد تا خستگی در تنمان باقی بماند. گل هایی هم که از تراکتورسازی خوردیم در ضد حمله بود و در واقع خودمان مرتکب اشتباه شدیم نه این که تراکتوری ها بتوانند فرصت خلق کنند. غیبت حسین کعبی و عادل کلاه کج نیز مزید بر علت شد تا کارمان سخت تر شود و مصدومیت آنها به ضررمان تمام شده است.

* مسئولان تراکتورسازی نسبت به شعارهای تماشاگران خوزستانی معترض بودند؟ !

- من به همراه سایر بازیکنان و مسئولان تیم خیلی تلاش کردیم تا این اتفاق رخ ندهد و بارها به تماشاگران گفتیم این کار را انجام ندهند. البته عده ای از تماشاگران با لباس فولاد به استادیوم آمده بودند و این مساله مشخص بود. فکر کنم عده ای از هواداران فولاد به تلافی از حرکات تبریزی ها در بازی قبلی به استادیوم آمدند و دست به این رفتارها زدند. در کل کسی این رفتارها را تایید نمی کند و نباید در فضای ورزشی چنین چیزهایی مطرح شود.

* با این شکست وضعیت استقلال در جدول کمی متزلزل شده است. قبول داری؟

- در لیگ امسال فاصله امتیازی تیم ها نسبت به یکدیگر کم است و با دو برد یا دو باخت جدول دچار تغییر و تحول می شود. به آینده امیدوار هستیم و قرار است مدیران باشگاه در نیم فصل برای تقویت تیم چند بازیکن جذب کنند. مطمئن هستم که این تیم می تواند در پایان فصل در میانه های جدول قرار بگیرد و نباید اعتماد به نفس خود را از دست بدهیم.

* این روزها صحبت از بازگشتت به استقلال تهران است. در این باره چه نظری داری؟

- از آنجایی که با استقلال صنعتی قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم، نمی توانم برای خودم تصمیم بگیرم. ضمن این که از طرف استقلال تهران تا الان پیشنهادی به من ارائه نشده و صحبتی صورت نگرفته است. البته اگر به استقلال بروم از جهاتی به نفع من خواهد بود.

* چطور؟ !

- این که به تیمی می روم که نامش استقلال است و فکر می کنم هواداران با این مساله کنار می آیند تا این که راهی سایر تیم ها بشوم. مطمئن هستم در صورت حضور در تهران خیلی راحت تر به تیم ملی می رسم و این مسائل به نفعم خواهد بود.

* حتی امیر قلعه نویی بعد از بازی چند هفته پیش از عملکرد تو تمجید کرده بود؟ !

- جلوی استقلال مجموعه تیم خوب کار کرد و من هم روز خوبم بود. قلعه نویی مربی بزرگی است و خیلی دوست دارم دوباره شاگردش بشوم و برایم باعث افتخار است. من به خاطر عبدالله ویسی به استقلال صنعتی آمدم و نظر ویسی و مدیران باشگاه هم مهم خواهد بود. باز هم می گویم تا الان هیچ پیشنهادی ارائه نشده و حالت رسمی ندارد.

* بازی پایانی نیم فصل با پرسپولیس را چطور می بینی؟

- پرسپولیس تیم قدرتمندی است که صدرنشین لیگ شده و بازیکن با کیفیتی را در اختیار دارد. از آنجایی که ما استقلال هستیم و لباس آبی داریم، می شود گفت این دیدار یک دربی خواهد بود. صدرنشینی پرسپولیس باعث می شود تا طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و مثل دیدار با استقلال از تیم مان رونمایی خواهد شد و امیدوار به کسب نتیجه هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات