مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قصد نداریم برای مجیدی بازی خداحافظی بگیریم و منظورم این بود که از او برای حضور در ورزشگاه دعوت می کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان درباره اظهارات علی فتح الله زاده، تصریح کرد: صبح امروز صحبت کردم و گفتم احتمال دارد از مجیدی برای حضور در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان دعوت کنیم. من نگفتم برای مجیدی بازی خداحافظی برگزار می کنیم و منظورم این بود که برای حضور در ورزشگاه از او دعوت می کنیم.

وی افزود: قصد ما این نیست که برای مجیدی بازی خداحافظی برگزار کنیم و این وظیفه باشگاه استقلال و فدراسیون است. اگر برنامه ریزی سازمان لیگ تغییر و باشگاه تراکتورسازی هم موافقت کند که تاریخ بازی ما عوض شود، نه تنها از مجیدی بلکه از خیلی از بزرگان دعوت خواهیم کرد در این بازی حاضر شوند. حتی از فتح الله زاده هم دعوت می کنیم تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک ماه است که با سازمان لیگ مذاکره می کنیم تا شرایطی فراهم آورند که بتوانیم ۷ آذر با میلان بازی کنیم که تا امروز این امر محقق نشده است.

رویانیان در پایان گفت: پیشنهاد ما به سازمان لیگ برای برگزاری دیدار با تراکتورسازی و بازی استقلال و گسترش فولاد این است که ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس ۷ آذر دیدار کنند، مسابقه ما و تراکتورسازی ۸ آذر برگزار شود و استقلال با گسترش فولاد نیز ۹ آذر ماه به مصاف هم بروند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات