سرمربی کهکشانی ها با کم اهمیت دانستن عذرخواهی رئیس فیفا از رونالدو و دیگر اعضای باشگاه رئال مادرید به خاطر اظهارات جنجال آفرین اخیرش، تاکید کرد بلاتر ضربه خود را به سفیدپوشان پایتخت اسپانیا زده است.

به گزارش افکارنیوز ، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های رئال مادرید و رایووایکانو در هفته دوازدهم لالیگا، نشان داد آنقدرها از عذرخواهی سپ بلاتر، رئیس فیفا بابت اظهارات اخیرش درباره کریستیانو رونالدو تحت تاثیر قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عذرخواهی بلاتر اظهار داشت: عذرخواهی؟ او دیگر ضربه اش را زده است. گاهی اوقات بهتر است پیش از حرف زدن به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. شاید بهتر باشد قبل از به زبان آوردن هر جمله ای تا ۱۰ بشمارید و در این فاصله به آن فکر کنید.

کارلتو در ادامه به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت، همان کسی که به قول بلاتر بیش از مسی وقت خود را صرف موهایش می کند. وی اظهار داشت: کریستیانو بازیکنی بسیار حرفه ای و جدی است. رونالدو در تمام بازی ها با تمام وجود و توانش بازی می کند. من بیشتر از این نمی توانم چیزی از او بخواهم.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها درباره ترکیبی که در بازی امشب (شنبه) تیمش در خانه رایووایکانو به میدان خواهد فرستاد نیز تصریح کرد: می خواهم از سیستم چرخشی استفاده کنم و به برخی از بازیکنانی که در بازی قبلی برابر سویا فرصت بازی به دست نیاورند، میدان بدهم. رافائل واران خسته است و او بازی نخواهد کرد تا برای بازی سه شنبه (مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا) آماده شود. ژابی آلونسو اما مقابل رایووایکانو بازی خواهد کرد.

رئال مادرید که در جدول رده بندی لالیگا در پله سوم قرار دارد، امشب از ساعت ۲۲: ۳۰ به وقت تهران میهمان تیم رایووایکانو است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات