کرانچار:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان استعفایش از این تیم را تکذیب کرد و گفت: کارم را با قدرت تا انتهای فصل ادامه می دهم.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان استعفایش از این تیم را تکذیب کرد و گفت: کارم را با قدرت تا انتهای فصل ادامه می دهم.

پس از حذف سپاهان از جام حذفی این شایعه به وجود آمد که زلاتکو کرانچار از سپاهان استعفا کرده است. عدم حضور سرمربی سپاهان در تمرین دیروز این تیم و جلسه با هیئت مدیره بر قوت گرفتن این حاشیه کمک کرد.

در تمرین امروز سپاهان زلاتکو کرانچار حضور پیدا کرد تا خط بطلانی به شایعه کناره گیری او کشیده شود. البته حضور کرانچار در تمرین امروز بی درسر نبود.

در حاشیه تمرین امروز تعدادی از هواداران در تمرین حاضر شده و علیه سرمربی تیم شعارهایی سر می دادند که برخی دیگر از هواداران سپاهان از سرمربی تیم خود حمایت می کردند و خواستار ادامه فعالیت او در این تیم بودند.

همین مسئله باعث به وجود آمدن درگیری بین این دو دسته از هواداران شد تا در تمرین مشکلاتی به وجود بیاید.

زلاتکو کرانچار در مورد جلسه دیروز و خبر استعفایش گفت: هیچ استعفایی در کار نیست و با قدرت به کارم ادامه می دهم. جلسه دیروز در مورد مشکلات تیم و نقل و انتقالاتی که در نیم فصل باید انجام شود، برگزار شد و در مورد اهداف تیم و موضوعاتی که در سپاهان وجود دارد با اعضای هیئت مدیره صحبت کردیم. من به دنبال اهداف بلندمدتم در سپاهان هستم و اگر لازم باشد برای رسیدن به یک سال دیگر قراردادم را با این تیم تمدید می کنم هدف بزرگ ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات