علی موسوی:

مهاجم سابق استقلال با حمایت از خداحافظی مجیدی می گوید او خواسته در اوج از فوتبال کناره گیری کند.

به گزارش افکارنیوز ، مهاجم سابق استقلال با حمایت از خداحافظی مجیدی می گوید او خواسته در اوج از فوتبال کناره گیری کند.

سیدعلی موسوی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: من هم شنیده بودم که مجیدی شاید خداحافظی کند اما واقعا غافلگیر شدم. او سال گذشته هم از فوتبال خداحافظی کرد اما چون تصمیمش احساسی بود به فوتبال بازگشت. الان هم نمی دانم به چه دلیل از فوتبال رفته است. معمولا وقتی بازیکن خوب کار می کند و روی او حساب ویژه ای می شود از فوتبال نمی رود. مجیدی بازیکنی بود که در استقلال خوب جواب می داد و شاید خواسته در اوج و قبل از اینکه خراب شود از فوتبال خارج شود. به هرحال یکی از نگرانی های یک فوتبالیست این است که نکند آنچه را که بدست آورده براحتی از دست بدهد. او می توانست ادامه دهد و در اوج باشد اما خواست تا در اوج خداحافظی کند.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش بهتر نبود در یک بازی مشخص و با برنامه ریزی قبلی این بازیکن از فوتبال می رفت، اظهار کرد: در این چندساله، یکی از کسانی که با برنامه ریزی خداحافظی کرد مهدوی کیا بود. اما دیدید که خداحافظی با برنامه ریزی او چه شد و در نهایت با تلخی به پایان رسید. از طرفی دیگر نمی توان روی حرف مسئولان باشگاه ها هم حساب کرد. یکی می گوید فلان تیم خارجی را می آورم و یکی دیگر می گوید فعلا صبر کن و همه اینها در حالیست که ما پول برای برگزاری یک دیدار دوستانه برای تیم ملی کشورمان را هم نداریم. بنظرم تنها کسی که می تواند برای خداحافظی برنامه ریزی کند خود بازیکن است. مجیدی خودش خواسته اینگونه از فوتبال برود و باید به تصمیمش احترام گذاشت.

موسوی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از نبود مجیدی ضرر می کند یا خیر، بیان کرد: بطور کلی خوب نیست که یک تیم به یک نفر تکیه کند و شاید الان که مجیدی نیست مسئولان استقلال و کادرفنی این تیم مجبور شود تا برنامه ریزی های جدیدی بکند و شاید نبود مجیدی برای استقلالی ها سنگین تمام شود و شاید هم اتفاق خاصی رخ ندهد. به هرحال من فکر می کنم مجیدی بهترین تصمیم ممکن را گرفت که خداحافظی کرد.

او در پاسخ به این سوال که بنظرش مجیدی در مربیگری موفق خواهد شد، گفت: سیستم مربی گری و بازیکن در فوتبال ایران بسیار متفاوت است. مربی گری در ایران یک استارت خوب می خواهد و مربی گری در ایران اخلاق و شگرد خاصی هم دارد. برخی ها این اخلاقیات را بلد هستند و می دانند که چه تیمی بروند که موفق باشند و عده ای هم بلد نیستند و به جایی نمی رسند. مجیدی شخصیتی دوست داشتنی و آرام دارد و در ایران این شخصیت ها موفق نمی شوند. در ایران مهم تر از دانش، مسائل حاشیه ای در موفق بودن یک مربی نقش بازی می کند.

مهاجم سابق استقلال که سالها با مجیدی زوج خط حمله آبی پوشان را تشکیل می داد در پایان با اشاره به خاطره ای از این بازیکن تصریح کرد: در لیگ ۷۸ بود که من سه گل با آقای گلی فاصله داشتم. با چوکا تالش بازی داشتیم و مجیدی قبل از بازی به من گفت که علی من پشت سر تو بازی می کنم و این بازی آقای گلت می کنم. خلاصه ما به میدان رفتیم و در نهایت شش گل زدیم که یک گل را من زدم و پنج گل دیگر را من پاس گل دادم که سه گلش را مجیدی زد. خلاصه قرار بود ما آقای گل شویم ولی مجیدی را به سمت آقای گلی در آن دیدار هل دادیم. من و مجیدی چشم بسته همدیگر را پیدا می کردیم و او یکی از بهترین فورواردهای ایران بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات