فتح الله زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجیدی یک تصمیم شخصی گرفته مبنی بر اینکه دوست دارد در اوج از فوتبال خداحافظی کند. ما با وی صحبت کردیم که تا پایان فصل در تیم باقی بماند ولی وی نپذیرفته است.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح اله زاده در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: " مجیدی" یک تصمیم شخصی گرفته مبنی بر اینکه دوست دارد در اوج از میدان فوتبال خداحافظی کند چه شخص بنده، چه مدیریت تیم و کادر فنی مکرر با او صحبت کردیم که حداقل تا پایان فصل در تیم باقی بماند ولی وی نپذیرفته است و باز هم تمامی تلاش خود را خواهم کرد وی را از تصمیم گرفته شده منصرف کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: خداحافظی" فرهاد" که محبوب هواداران و همه اعضای تیم است همه را شوکه کرد ولی به عنوان مدیرعامل اعلام می کنم باید به نظراتش احترام گذاشت و برایش در هر دوره ای خصوصاً مربیگری آرزوی موفقیت می کنم.

وی در خصوص جدایی" تیموریان" به خاطر پول اظهار داشت: " آندو" به خاطر پول از باشگاه نمی رود بلکه با توجه به درخواستی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس به نام قطر داشته از تیم جدا شده و در نیم فصل به احتمال قوی در قطر خواهد بود و در یکی از باشگاه های کشور قطر بازی خواهد کرد.

فتح اله زاده در پاسخ به سوال اینکه آیا قلعه نویی لیست مازاد را به مدیر عامل اعلام کرده یا نه؟ عنوان کرد: تا به حال سرمربی تیم به من لیست مازاد را اعلام نکرده و اگر این کار را نیز انجام دهد آن را بلافاصله پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از تقویت نوع بازی استقلال در نیم فصل دوم خبر داد و افزود: قطعاً تیم استقلال در نیم فصل دوم پر قدرت تر و تهاجمی تر کار خود را دنبال خواهد کرد.

وی با توجه به نبود مهاجم به دلیل خداحافظی مجیدی و جدایی تیموریان گفت: قطعاً" قلعه نویی" تمامی تفکراتش این خواهد بود که تیم را تقویت بخشد و چهره استقلال در نیم فصل دوم تهاجمی تر از نیم فصل نخست خواهد بود.

مدیر عامل استقلال با اشاره به رویارویی با تراکتورسازی تبریز اشاره کرد: تیم تراکتور مثل استقلال تیم بزرگی بوده و از هواداران زیادی برخوردار است و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد ولی ما نیز برنامه ریزی کرده ایم با پیروزی نیم فصل سخت را به اتمام برسانیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات