سرمربی نفت تهران گفت: باید واقع بینانه درباره قهرمانی ما در لیگ صحبت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای نفت و سپاهان گفت: شرایط جدول، ۳ امتیاز این بازی را برای ما حساس کرده است. برد در این بازی می تواند ما را در بالای جدول نگه دارد و حتی می توانیم موقتا صدرنشین شویم.

وی با بیان اینکه سپاهان هم با انگیزه گام به میدان می گذارد، تاکید کرد: سپاهان همواره یکی از مدعیان قهرمانی است. من به این تیم احترام می گذارم ولی با تمام قوا برای برتری به میدان می رویم.

سرمربی نفت حضور دو دروازه بان تیمش در مسابقات مختلف را ویژگی مثبت این تیم برشمرد و اظهار داشت: مکانی و بیرانوند در سطح تیم ملی هستند و با انگیزه کار می کنند. خیال ما از این بابت راحت است. شاید تغییر دروزاه بانان در فوتبال حرفه ای کار درستی نباشد اما همین که دو سنگربان خوب داریم خیال ما را آسوده می کند.

گل محمدی در خصوص اینکه به دنبال قهرمانی است، گفت: باید واقع بینانه نگاه کرد. شاید هزینه هایی که ما انجام داده ایم یک چهارم هزینه بالای جدولی نباشد اما نکته مهم این است که با کار تیمی در این رده ایستاده ایم. من معتقدم «تیم بودن» خیلی مهمتر از داشتن ستاره است.

وی ادامه داد: اگر چه خوب کار کرده ایم اما نقاط ضعفی داریم که باید در نیم فصل آنها را برطرف کنیم تا با قدرت بیشتری بازی ها را ادامه دهیم.

خبرنگاری از گل محمدی درباره شایعه مذاکره با غلامرضا رضایی سوال پرسید که وی گفت: یک نفر در لیست مازاد ما قرار دارد و بعد از بازی فردا فهرست مد نظرم را به باشگاه خواهم داد اما تاکنون صحبتی با رضایی نداشته ایم.

سرمربی نفت از علی گنجی و بهمن کامل به دلیل محرومیت و علی قربانی به دلیل مصدومیت به عنوان غایبان تیمش در بازی فردا نام برد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات