روز پیش رویانیان در اظهارنظری عجیب در واکنش به جنجال های رسانه های پیرامون دایی گفته بود: «دایی از این به بعد جواب کسی را ندهد و خودم حاشیه ها را جمع می کنم» جمله ای که ناراحتی دایی را به همراه داشت و او در جمع همکارانش رسما در قبال آن موضع گرفت.

گروه ورزشی - سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به شدت از علی دایی دلخور است. رویانیان اگرچه در جریان بازی تیمش برابر راه آهن اگرچه به استادیوم تختی رفت اما قصد نداشت در جایگاه VIP حضور پیدا کند چراکه دایی به واسطه محرومیت در اینجایگاه حاضر بود و رویانیان دوست نداشت با او روبرو شود.

به گزارش افکارنیوز ؛ مدیرعامل سرخ ها اگرچه با اصرار بابک زنجانی مالک باشگاه راه آهن حاضر شد به جایگاه بیاید اما با دایی صحبتی نکرد و در پایان نیمه نخست ورزشگاه را ترک نمود. ظاهرا دلخوری رویانیان از دایی به دلیل اظهارات سرمربی پرسپولیس در واکنش به استعفای اخیر او بوده و این اظهارنظر حسابی سردار را ناراحت کرده است. علی دایی در پاسخ به سوالی در مورد استعفای رویانیان گفته: رویانیان استعفا داده؟

هیچ چیز نمی تواند جلوی پیشرفت پرسپولیس را بگیرد! رویانیان نیز بابت این اظهارنظر به شدت از دایی ناراحت شده و ترجیح می داد سرمربی اش جای این جملات، از او دفاع کند اما سرمربی پرسپولیس برخلاف سری گذشته به آن واکنشی نشان نداد! ظاهرا این اظهارنظر دایی ریشه در اتفاقات هفته ای اخیر و اظهارات عجیب رویانیان دارد که البته دلخوری دایی را به همراه داشته و از همین رو سرمربی پرسپولیس در قبال استعفای او چنین موضعی گرفته تا به نوعی تلافی کرده باشد!

روز پیش رویانیان در اظهارنظری عجیب در واکنش به جنجال های رسانه های پیرامون دایی گفته بود: «دایی از این به بعد جواب کسی را ندهد و خودم حاشیه ها را جمع می کنم» جمله ای که ناراحتی دایی را به همراه داشت و او در جمع همکارانش رسما در قبال آن موضع گرفت و گفته بود: «من خودم می توانم از پس مشکلاتم بربیایم و نیازی ندارم کسی جای من حرفی بزند! » از همین رو دایی در قبال استعفای اخیر رویانیان نیز واکنش موازی گرفت تا تمام و کمال جمله قبلی سردار را تلافی کرده باشد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات