اسطوره استقلال باید در دقیقه ۷۷ بازی ۷ آبان از فوتبال خداحافظی می کرد.

به گزارش افکارنیوز ، فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی برای استقلالی ها بود. بازیکنی که اگر جریان خداحافظی اش را رسانه ای می کرد شاید ورزشگاه پر می شد و صد هزار نفر می آمدند تا با حضور خود از کاپیتان آبی پوشان بخواهند تا قید خداحافظی را بزند.

مانند همان زمانی که مجیدی قرار بود در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شود و هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی آمدند تا مانع رفتن بازیکن محبوب خود شوند اما تلاش ها و اشک های آنها بی تاثیر بود.

اما همانطور که در مصاحبه های مجیدی و قلعه نویی اعلام شد، کاپیتان و سرمربی آبی پوشان بارها بر روی مسئله خداحافظی بحث و گفتگو کردند و قلعه نوعی تلاش بسیاری کرد تا فرهاد را از تصمیم خود منصرف کند اما در نهایت تلاش های او نیز بی تاثیر بود.

در شرایط کنونی بسیاری معتقدند که قلعه نویی نباید در دقیقه ۸۸ کاپیتان تیمش را تعویض می کرد و بهتر بود اجازه می داد فرهاد تا پایان بازی بماند و پس از آن با همراهی همبازیانش از فوتبال خداحافظی می کرد اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود داشت و آن هم زمان برنامه های شبکه ۳ بود که باید بلافاصله پس از پایان دیدار، برنامه دیگری آماده پخش می شد و شاید بسیاری از هواداران خداحافظی او را نمی دیدند. به همین دلیل تصمیم بر این شد تا قبل از سوت پایان بازی مراسم خداحافظی خود را برگزار کند.

طبق هماهنگی هایی که مجیدی با قلعه نویی داشت، قرار بود کاپیتان آبی پوشان در دقیقه ۷۷ بازی تعویض شود تا دقیقه خداحافظی اش هم با شماره مورد علاقه اش هماهنگ شود. همانطور که ۷ آبان را برای جدایی انتخاب کرد.

اما با توجه به پیروزی مس در نیمه اول و کمبود بازیکن که استقلال با آن روبرو بود، در فاصله بین دو نیمه فرهاد از قلعه نویی خواست بیشتر در زمین باشد تا به تیم کمک کند و اگر در این شرایط بخواهد حدود ۱۵ دقیقه تیم را تنها بگذارد خودخواهی است. همان موقع قرار شد تعویض در دو دقیقه پایانی بازی انجام شود تا استقلال با مشکلی روبرو نباشد.

این در حالی است که گفته می شود قلعه نویی به فرهاد گفته که اگر می خواهد زمان خداحافظی اش با شماره پیراهن او هماهنگ شود مشکلی وجود ندارد ولی کاپیتان آبی پوشان از او خواست تا بیشتر در زمین باشد و به تیم کمک کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات