آغاز اردوی تیم امید همزمان با تیم ملی بزرگسالان

علیرضا منصوریان می گوید حضور هر چه بیشتر بازیکنان تیم امید در اردوی تیم ملی بزرگسالان در سرنوشت تیمش تاثیر بیشتری می گذارد.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم ملی امید ایران  از همزمانی اردوی این تیم با تیم ملی بزرگسالان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با اردوی تیم ملی، تیم امید هم از ۱۸ تا ۲۸ آبان اردوی خود را برگزار خواهد کرد. مثل اردوی قبلی در این اردو هم، اولویت با تیم ملی بزرگسالان است و هر چه تعداد بیشتری از تیم ما به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند باعث خوشحالی کادر فنی تیم امید است.

منصوریان افزود: امید داریم با دعوت هر چه بیشتر بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان، تیم فعلی امید که از بازیکنان جوان و آینده داری تشکیل شده بتواند با شخصیت بالاتری در مسابقات مهم پیش رو شرکت کند.

وی درباره نحوه دعوت از بازیکنان برای اردوی هفته آینده تیم ملی هم گفت: از فهرست ۴۲ نفره ای که در اختیار داریم قرار است ساعتی پس از اعلام فهرست تیم ملی بزرگسالان، لیست ۲۴ نفره ای از بازیکنان برای حضور در اردوی تیم ملی را اعلام کنیم. البته پیش از اعلام فهرست، من جلسه ای با کارلوس کی روش خواهم داشت و بعد از آن و با توجه به آگاهی از فهرست بازیکنان تیم ملی بزرگسالان، فهرست تیم امید را اعلام خواهم کرد.

منصوریان درباره شرایط اردوی تیم امید هم گفت: تلاش داریم در مدت ده روز اردو، دو دیدار دوستانه یا در تهران یا خارج داشته باشیم. از رییس فدراسیون فوتبال هم درخواست داشته ام که برای آشنایی بازیکنان با شرایط تیم های شرق آسیایی، حریف تیم ایران در این دو دیدار دوستانه از کشورهای شرق آسیا باشد که بر همین اساس به دنبال بازی با یکی از تیم های چین، کره جنوبی، کره شمالی یا تایلند هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات