پورحسن:

در بازی تیمهای کاله آمل و پیکان سرداور مسابقه پس از تذکر" محمود حداد" ناظر بازی به بازیکن تیم کاله کارت قرمز داد.

به گزارش افکارنیوز ، برخی ها معتقدند که ناظر طبق قانون اجازه دخالت در امور قضاوت را ندارد و این کار حداد به نوعی خط دادن به سرداور است.

منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به هیچ عنوان ادعای خط دادن ناظر را قبول ندارم چون سرداور اصلاً ضعیف نیست که بخواهد در امر قضاوت از کسی خط بگیرد.

وی تصریح کرد: در یک مسابقه سر داور و ناظر مکمل یکدیگر هستند و باید با هم مشورت کنند، البته داور اول تصمیم گیرنده اصلی در ارائه رأی است. اگر ناظر بازی خلاف قانون صحبت کرد داور نباید اعمال رأی کند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال یادآور شد: طبق گزارش ارائه شده از سوی ناظر بازی، در طول دیدار تیمهای کاله و پیکان بازیکنان تیم کاله به داور دوم بازی" وحید پورکاشیان" توهین کردند اما وی از بیان این مسأله خجالت می کشید و" محمود حداد" ناظر بازی این مسأله را به سرداور منتقل کرده است. ناظر حق اظهار نظر در بازی را دارد ولی تصمیم گیرنده نهایی سرداور است.

وی در خصوص وضعیت مسابقات لیگ اظهار داشت: تاکنون خوشبختانه مسابقات بدون مشکل برگزار شده و استان ها نهایت همکاری را با عوامل فدراسیون و تیمهای میهمان خود داشته اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات