صالح:

کنفرانس مطبوعاتی مربیان ۲ تیم استقلال و سایپا امروز در کرج برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، مجید صالح که امروز به جای امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سایپا شرکت کرده بود گفت: خیلی خوشحالم که بعد از یک سال و نیم جدایی از سایپا به اینجا آمدم. خودم را وابسته به سایپا می دانم. درست است که اکنون لوگوی استقلال روی پیراهن من نقش بسته است اما حضور چند ساله من در این باشگاه من را یکی از علاقمندان این تیم کرده است. زمان ما و قبل از آن تلاش زیادی می شد تا بازی های سایپا در استان البرز انجام شود و خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد. این حق طبیعی سایپا است که بازی های خانگی خود را در استان البرز برگزار کند.

وی افزود: برای دیدار فردا مصدومان و محرومان زیادی داریم. استقلال در یکی از بدترین شرایط خود قرار دارد. ما در بدترین شرایط نیز عملکرد خوبی داشتیم. سایپا نیز از افتخارات ایران است. می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. تیموریان و نکونام را به دلیل سه اخطاره شدن در اختیار نداریم. حیدری هنوز به خاطر دیدار مقابل اف سی سئول مصدوم است. محمد قاضی و حنیف عمران زاده نیز در اختیار ما قرار ندارند. تمام تلاشمان را می کنیم و مجبوریم که هر سه امتیاز را به دست آوریم.

صالح افزود: مسائلی را در سایپا به جا گذاشتم که جزو افتخارات من است. سجاد شهباز زاده در زمان من فضا برای بازی پیدا کرد تا اینکه به تیم ملی رسید و از کی روش می خواهم او را زیرنظر بگیرد. روزبه شاه علیدوست که جدا شده بود اکنون به جایگاه خودش بازگشته است. نفراتی مثل میلاد غریبی که در زمان ما حضور داشتند اکنون به تیم های خوبی رفته اند. بازیکنانی مثل اسحاق سبحانی را داشتیم. به هر حال سایپا همیشه یک تیم بازیکن ساز بوده است. این نفرات در کنار بازیکنانی مثل صادقی، ایوبی و غلام نژاد که نفرات باتجربه ای هستند تیم قدرتمندی را ساخته اند.

مربی استقلال در مورد خداحافظی مجیدی و اینکه آیا این اتفاق در زمان درستی صورت گرفت عنوان کرد: مجیدی یک بازیکن بزرگ است و در این شرایط مجبور بود خداحافظی کند. مطمئنا او بدون فکر این تصمیم را نگرفته است. شروع بازی با مس کرمان ۱۰ دقیقه با مجیدی صحبت کردم و تنها چیزی که من فهمیدم این بود که او برای گذراندن آخرین دوره کلاس مربیگری اش در انگلیس باید یکی از تیم های نوجوانان یا جوانان الوصل را مدتی تحت اختیار بگیرد. او اگر این موقعیت را از دست می داد کارش یک سال تا دو سال عقب می افتاد. در اینکه چرا تصمیمش را اعلام نکرد تا با حضور هواداران خداحافظی پرشکوهتری داشته باشد را من نمی دانم. فکر می کنم آن زمان که از مس با قلعه نویی به استقلال آمدیم سال ۸۶ _ ۸۷ بود که استقلال قهرمان جام حذفی شد و در آن روز علیرضا منصوریان از فوتبال خداحافظی کرد که این رفتن خیلی باشکوه بود. به هر حال این تصمیمی بود که فرهاد مجیدی گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آندرانیک تیموریان به خاطر مسائل مالی در تمرینات شرکت کرده است خاطرنشان کرد: او اصلا نمی توانست با توجه به محرومیت به میدان برود. بحث قرارداد و مشکل مالی برای استقلال کهنه شده است. ۱۵ تا ۲۰ مصاحبه با سایت ها و رسانه های مختلف انجام دادیم و اعلام کردیم وضعیت بدی داریم. اعضای کادر فنی ۱۰ ماه است که هیچ دریافتی نداشتند. پول فصل قبلمان را تسویه نکردیم هیچ، امسال نیز هیچ پولی دریافت نکردیم. به هر حال ما رسالتی داریم در استقلال طرف حساب ما مردم هستند. آنها احساس بسیار عمیقی نسبت به تیم دارند. باور کنید در روز خداحافظی مجیدی برخی از هواداران اگر می شد می خواستند خود را از روی سکوها پایین بیندازند. به هر حال قرارداد نیز حق مسلم ما است. انشاءالله وزیر ورزش معرفی شود و در اولین فرصت استقلال و پرسپولیس وضعیت شان مشخص شود. در کنار این مشکلات مصدومیت ها و محرومیت ها را داریم که شاید مثل بازی با مس کرمان لیستمان به ۱۸ نفر هم نرسد. بازیکنان تیم همه این موضوعات را در نظر می گیرند. مسئله مالی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. بازیکنی که درون زمین می رود دیگر به این مشکلات فکر نمی کند.

صالح در مورد وضعیت آرش برهانی تاکید کرد: آرش برهانی دو روز است که به مجموعه ما اضافه شده. او یک مسافرت مهم داشت که از قبل اعلام کرده بود باید به این سفر برود. به هر حال کادر فنی تصمیم می گیرد که او فردا باشد یا نه. هاشم بیک زاده نیز نمی تواند بازی کند. در مقطع بدی قرار داریم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا تیم را تقویت می کند اظهار داشت: به هر حال کادر فنی این مسئله را در نظر دارد اما باید بدانیم بودجه باشگاه چه اجازه ای به ما می دهد. تمامی وزرای دولت رای آوردند و وزارت ورزش سیاسی ترین وزارتخانه شده است که هنوز تکلیف وزیر آن مشخص نیست. اگر بتوانیم در این برهه خم نشویم و مشکلات ما حل شود و در نیم فصل نقل و انتقالات تیم را تقویت کنیم مطمئنا شرایط خوبی را به دست خواهیم آورد.

وی در مورد اینکه آیا برهانی در لیست نفرات استقلال برای بازی فردا قرار می گیرد و اینکه بازیکن مازاد دارد اظهار داشت: آرش برهانی دو جلسه با ما تمرین کرده و تا آخر امشب در مورد لیست نفرات تصمیم می گیریم. فعلا بازیکن مازادی نداریم. سال قبل با همین نفرات قهرمان شدیم و اجازه دهید ما در این مورد تصمیم گیری کنیم. امسال مشکلات زیادی داشتیم. در کنار مشکلات مالی مصدومیت بازیکنان را داشتیم. این فضا تغییر می کند. بازی های داخلی و آسیایی برای ما فرقی نمی کند ما پس از بازی های آسیایی کمی از لحاظ بدنی تخلیه شدیم اما اکنون لیگ برتر و جام حذفی مهمترین دغدغه ما هستند. شخصیت تیمی در روزهای سخت به ما کمک می کند. دیدید بعد از گلی که مقابل مس کرمان خوردیم به گل تساوی رسیدیم و اگر نیمکت ما نفرات بیشتری داشت می توانستیم به پیروزی برسیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات