آنچلوتی:

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است تیمش در هر یک از دو نیمه بازی برابر رایو وایکانو عملکردی کاملا متضاد داشته که این ناشی از طرز تفکر اشتباه آنها در خصوص نتیجه بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در حالی از خانه رایووایکانو ۳ امتیاز گرفت که تا دقیقه ۴۸ بازی با ۳ گل از میزبان خود پیش افتاده بود اما در عرض ۳ دقیقه از روی نقطه پنالتی ۲ بار دروازه اش باز شد که این اتفاق سبب شد کهکشانی ها تا پایان بازی نگران از دست رفتن ۳ امتیاز شوند.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی با انتقاد از سهل انگاری مردانش در نیمه دوم، گفت: رایووایکانو ما را به دردسر انداخت، چرا که آنها به شدت ما را تحت فشار قرار دادند. در نیمه اول ما اصلاً تحت فشار قرار نداشتیم و در ضدحملات ۲ گل فوق العاده زدیم اما در نیمه دوم شرایط کاملاً عوض شد و عملکردمان فاجعه بود.

آنچلوتی افزود: اشتباه ما آن بود که به محض زدن گل سوم فکر کردیم بازی را برده ایم در حالی که همه چیز خیلی سریع می تواند عوض شود. تا به حال ما ۲ بار از این اتفاق ضربه خورده ایم اما من اطمینان دارم که چنین چیزی دوباره تکرار نخواهد شد. مقابل سویا نیز می توانست چنین اتفاقی رخ دهد. بازیکنان ما باید طرز تفکرشان را در زمین بازی تغییر دهند، چون تیمی در این سطح و اندازه نباید به حریفانش اجازه دهد به بازی برگردد آن هم وقتی با ۳ گل پیش است.

کارلتو در خصوص ۲ خطای پنالتی که هر ۲ گل وایکانو از طریق آنها به ثمر رسید، تصریح کرد: خطا کردن در محوطه جریمه و پنالتی دادن به حریف چیزی است که ما در رختکن تیم باید درباره اش حرف بزنیم. طرز تفکر اشتباه بازیکنان ما در خصوص نتیجه بازی زمانی که از حریف پیش می افتند سبب شده ضربه بخوریم و این چیز خوبی نیست.

با پررنگ تر شدن نقش گرث بیل در ترکیب رئال این سوال پیش آمده است که آنچلوتی در چه پستی قصد دارد از آنخل دی ماریا استفاده کند. وی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: دی ماریا در انجام کارهای دفاعی هم خوب کار می کند. در این بازی زمانی که به دردسر افتادیم سیستم بازی مان را عوض و از خط میانی ۴ نفره استفاده کردیم تا به خط دفاع کمک کنیم اما با این حال دی ماریا خوب بازی کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات