ونگر:

سرمربی تیم فوتبال آرسنال با ابراز رضایت از پیروزی تیمش در نبرد با لیورپول، آن را واکنشی مهم به شکست اخیر توپچی ها برابر چلسی در جام اتحادیه دانست.

به گزارش افکارنیوز ، آرسن ونگر پس از پیروزی ۲ بر صفر خانگی تیمش برابر لیورپول اظهار داشت: در این بازی باید واکنش نشان می دادیم. بازی با چلسی (در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه) برای ما بازی مهمی بود اما اهمیت بازی با لیورپول را نداشت. با این حال شکست در آن بازی واقعاً تلخ بود و خوشحالم که تیم چنین واکنشی به آن نشان داد تا به مردم ثابت کند آرسنال توان بردن بازی های بزرگ را هم دارد. بردن آن هم به شیوه ای قاطعانه کارمان را مهم تر هم کرده است.

ونگر افزود: من همیشه به تیمم اعتماد داشته ام هرچند می دانم که هنوز راهی طولانی پیش رو داریم. این بار یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم و فکر نمی کنم کسی بتواند لیاقت آرسنال برای کسب این ۳ امتیاز را زیر سوال ببرد. قبل از بازی گفتم که برای آرسنال بردن بازی برابر لیورپول حیاتی است و اکنون هم نظرم را عوض نمی کنم، چون ما پیش از این نتوانسته بودیم خیلی ها را متقاعد کنیم که آرسنال در خانه اش توان بردن بازی های مهم را دارد. حالا این کار را انجام دادیم آن هم به شیوه ای مقتدرانه. استحکام و تمرکز تیم خوب بود و باور دارم که در بسیاری از بازی های بزرگ بعدی هم توان ارائه چنین عملکردی را داریم.

سرمربی فرانسوی توپچی ها با اشاره به پیشرفتی که شاگردانش از ابتدای فصل تا کنون نشان داده اند، تصریح کرد: اول از همه تمام بازیکنان باید یکدیگر را بهتر بشناسند. بازیکنان هم در کارهای انفرادی هم در کار گروهی پیشرفت کرد ه اند چون ما با هم کار می کنیم. ما در این دیدار نگذاشتیم لیورپول بازی خودش را ارائه کند و فکر می کنم که از نظر دفاعی ما تیم بهتری نسبت به لیورپول هستیم.

ونگر اضافه کرد: ما در دنیایی کار می کنیم که مجبوریم زیر سوال رفتن عملکردمان را تحمل کنیم. تنها واکنشی که می توانیم به این انتقادات بدهیم بازی است که در زمین ارائه می کنیم. من بارها این را گفته ام. این بخشی از وظیفه ما است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات