سرمربی تیم مس کرمان:

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: باشگاه باید اعتراض خود را در مورد قضاوت این دیدار به کمیته داوران ارسال کند تا داور اشتباهاتش را در این دیدار برای دیدارهای آینده تکرار نکند.

به گزارش افکارنیوز ، «پرویز مظلومی» عصر امروز (یکشنبه) در نشست خبری پس از دیدار دو تیم مس کرمان و داماش گیلان افزود: در نیمه نخست روی ادینهو خطا کردند، در نیمه دوم دندان های دروازه بان ما را شکستند اما داور در هیچ یک از این صحنه ها به بازیکنان حریف کارت زرد نداد.

وی ادامه داد: حتی پنالتی در این دیدار نیز در شرایطی که داور بسیار نزدیک به صحنه بود، از سوی کمک داور اعلام شد.

مظلومی اظهار کرد: از اصفهانیان و عسکری درخواست می کنم فیلم این دیدار را تماشا کنند تا ببینند چه داورانی را به کار می گیرند.

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: باشگاه باید اعتراض خود را در مورد قضاوت این دیدار به کمیته داوران ارسال کند تا داور اشتباهاتش را در این دیدار برای دیدارهای آینده تکرار نکند.

وی گفت: شاید بعضی از مربیانی که در اعتراض به داوری، داد و فریاد می کنند حق دارند و برای ما که حرفی نمی زنیم اینگونه قضاوت می کنند.

مظلومی همچنین با اشاره به اینکه تیم مس در نیمه نخست بد بازی کرد و بازیکنان در باد بازی استقلال بودند، گفت: اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم، موقعیت سازی شد و به گل نیز رسیدیم.

وی افزود: تیم حریف، بازی بسته ای را به نمایش گذاشت و رو به بازی مستقیم آورده بود اما بازیکنان ما روی اشتباهات بچه گانه خود مانند دیدارهای گذشته، توپ ساده ای را که باید مدافعان به

راحتی دفع کنند، در اثر یک بی احتیاطی در محوطه جریمه خطا می کنند و کمک داور این خطا را پنالتی اعلام می کند.

سرمربی تیم مس کرمان اظهار کرد: در این شرایط خلاقیت بازیکنان مطرح است تا دچار چنین اشتباهاتی نشویم.

مظلومی ادامه داد: ما قدر گل زده خود را ندانستیم و می توانستیم در این دیدار پیروز شویم و اولین برد خود را به دست آوریم.

وی اظهار کرد: انتظار فوتبال بهتری را از تیم داماش گیلان داشتم و در بعضی دقایق بازیکنان این تیم وقت تلف می کردند و به نتیجه مساوی راضی بودند.

وی تاکید کرد: تیم ما در نیم فصل به ترمیم و تقویت نیاز دارد و مدیریت باشگاه باید همکاری لازم را انجام دهد زیرا اگر روال کار همین گونه پیش رود و هر کسی دیگری را بخواهند بیاورند، باز هم همین است.

مظلومی بیان کرد: فهرست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه مس کرمان داده ایم، در شرایط فعلی جذب بازیکن سخت است اما بعضی از بازیکنان برای آمدن در تیم مس کرمان تمایل دارند.

وی ادامه داد: البته یک بازیکن برزیلی نیز روز سه شنبه به تمرینات ما اضافه می شود و علاوه بر وی پنج بازیکن داخلی دیگر نیز باید جذب شوند و به طور طبیعی برای جذب این بازیکنان نیاز به خارج کردن پنج تا شش بازیکن از فهرست فعلی تیم داریم که در آینده اسامی آنها را اعلام می کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان گفت: بازیکنان ما در زمین چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان با مشکل روبرو هستند و نمی توانند توپ را کنترل کنند و در زمین صاف بهتر بازی می کنند.

مظلومی تاکید کرد: بازیکنان تیم مس در زمین های صاف حریفان در خارج از خانه نشان داده اند که فوتبال را یاد گرفته اند و به همین دلیل دوست داریم همه دیدارهای ما خارج از خانه برگزار شود زیرا زمین ورزشگاه شهید باهنر کرمان چندان مناسب نیست.

وی در مورد استقبال تماشاگران نیز گفت: هواداران باید در چنین شرایطی از تیم حمایت کنند و شاید آنها به دلیل دلسرد شدن از نتایج تیم به ورزشگاه نمی آیند اما باید بدانند تیم مس کرمان در شرایطی که پایین جدول است به حمایت آنها نیاز دارد.

وی اظهار کرد: تیم مس کرمان در نیم فصل دوم به طور مسلم بهتر خواهد شد و این رکورد پشت سر گذاشتن یک نیم فصل بدون کسب حتی یک پیروزی در کتاب گینس ثبت خواهد شد!

تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه مساوی یک بر یک مقابل داماش گیلان متوقف شد و بدون کسب حتی یک پیروزی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال در قعر جدول رده بندی باقی ماند
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات