حسینی:

مدافع پرسپولیس می گوید که این تیم در جام حذفی به دنبال قهرمانی است. او البته اطمینان دارد که امسال این جام برای پرسپولیس تلخ تمام نمی شود.

به گزارش افکارنیوز ، خبرنگارانی که روز گذشته در محل تمرین پرسپولیس حضور داشتند از نزدیک شاهد ناراحتی میثم حسینی بابت پرداخت نشدن مطالباتش بودند. او ابتدا با دایی صحبت کرد و سپس به صورت تلفنی با سعید شیرینی، با این حال مدافع پرسپولیس می گوید که بابت این موضوعی ناراحتی ندارد.
حسینی درباره این اتفاق و سایر موارد صحبت کرد.

ابتدا از ماجرای روز گذشته شروع کنیم…

من کمتر از ۱۰ ثانیه با علی دایی حرف زدم اما متاسفم که این همه حرف وحدیث و شایعه درست کرده اند. صحبت من و دایی در حد یک شوخی و صحبت معمولی بازیکن و مربی بود. فقط همین قدر بگویم که صحبت من نه در مورد مسایل مالی بود نه فوتبالی.

با سرپرست تیم چه صحبتی داشتی؟

با شیرینی در مورد مسائل مربوط به باشگاه حرف زدیم این موضوع هم مسئله ای خانوادگی است و من دلیلی نمی بینم موضوع خانوادگی را به بیرون انتقال دهم.

در خصوص بازی روز چهارشنبه با استقلال خوزستان چه حرفی داری؟

تیم های ویسی فوتبال بازی می کنند و ما هم مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند مشکلی نداریم. حتما سعی می کنیم که ببریم تا با قهرمانی به تعطیلات برویم.

قهرمانی نیم فصل چقدر برای شما ارزش دارد؟

قهرمانی در پایان فصل مهم است اما قهرمانی نیم فصل می تواند فشار را روی تیم ما کمتر کند. از سوی دیگر می خواهیم با برد در صدر بمانیم هرچند می دانیم در صدر ماندن از رسیدن به صدر سخت تر است.

در جام حذفی با فولاد باید بازی کنید. فکر نمی کنی اگر در اهواز با این تیم بازی کنید شاید مجبور به خداحافظی با جام حذفی شوید؟

من اعتقاد دارم از بازی با فولاد فینال ما شروع می شود. فولاد نشان داده تیم خوبی است و آنها قطعا چه در اهواز و چه در تهران مقابل ما استرس دارند چون در لیگ هم به ما باختند هم به استقلال.

اما پرسپولیس هم تجربه تلخ حذف در جام حذفی را دارد؟

آن سناریو دیگر تکرار نمی شود و بازیکنان ما در این فصل تمام سعی خودشان را می کنند تا در جام حذفی بهترین عملکرد را داشته باشند. پرسپولیس خصوصا پرسپولیسِ علی دایی در این چند ساله همیشه یک پای قهرمانی بوده و اطمینان دارم امسال جام حذفی برای پرسپولیس تلخ تمام نمی شود.

فکر نمی کنی پرسپولیس برای نیم فصل نیاز به تقویت دارد؟

ما در تمام پست ها بازیکنان خوب متعددی داریم و البته این علی دایی است که تشخیص می دهد تیم ما به بازیکن دیگری نیاز دارد یا نه.

بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند پرسپولیس در خط میانی نیاز به جذب مهاجم و بازیساز دارد؟

به نظر من پرسپولیس نیمکت قوی دارد وحتی بازیکنانی نظیر میلاد غریبی هم که کمتر بازی کرده اند بهترین عملکرد را داشته اند. از سوی دیگر بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و دیده ایم که به عنوان مثال در گلزنی حتی مدافعان هم مثمر ثمر واقع شده اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات