مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: خطای سینا عشوری بر روی بازیکن تیم راه آهن که منجر به پنالتی شد، یک خطای بچگانه بود.

به گزارش افکارنیوز ، سعید آذری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی پیرامون بازی تیم ذوب آهن مقابل راه آهن و شکست این تیم اصفهانی در دیدار با راه آهن اظهار داشت: باید بگویم که اقدام سینا عشوری و خطای او بر روی بازیکن راه آهن یک اقدام بچگانه بود و باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد و ذوب آهن متحمل شکست شود.

وی افزود: ما تا قبل از اخراج خوب عمل کردیم اما اخراج این بازیکن همه چیز را به هم ریخته و باعث مشکلات تیم ما شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه استعفای شفاهی معنایی ندارد، تصریح کرد: لوکا بوناچیچ با باشگاه ذوب آهن قرارداد امضا کرده و اگر قرار است که حرفی با باشگاه داشته باشد، باید از طریق آن اعلام کند و استعفا نباید در رسانه ها عنوان شود بلکه باید با باشگاه مطرح شود.

وی پیرامون بحث معاوضه محسن مسلمان با خانزاده و غریبی، دو بازیکن پرسپولیس نیز گفت: ما شرایط خود را به باشگاه پرسپولیس گفته ایم و اگر قرار است که این بازیکنان به ذوب آهن نیایند، باید شرایط جدیدی مطرح شده و در این زمینه تصمیم گیری شود.

آذری با اشاره به مشکلات تیم و باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: ما مشکلات بسیاری در باشگاه داریم و نزدیک به ۲۸ میلیارد بدهی داریم که این مسئله باعث افزایش مشکلات ما شده است اما باید تلاش کرد که این مشکلات را برطرف کنیم.

وی گفت: به هر حال مدیران کارخانه قول هایی برای حل این مشکلات به ما داده اند اما اگر قرار باشد که مشکلات حل نشوند، شاید من نیز نتوانم در خدمت باشگاه باشم.

ذوب آهن شامگاه یکشنبه در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در شرایطی که در نیمه نخست مقابل راه آهن تهران با نتیجه ۲ بر صفر جلو بود، در پایان متحمل شکست ۳ بر ۲ شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات