ویسی؛

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «حمله کردن به پرسپولیس مرگ است و باید زمانی که می خواهیم به سمت دروازه این تیم حمله کنیم مراقب باشیم. »

به گزارش افکارنیوز ، استقلال خوزستان چهارشنبه هفته جاری باید رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد و به گفته عبدالله ویسی این بازی دشواری برای آبی پوشان اهوازی خواهد بود. سرمربی استقلال خوزستان که نتایج نیم فصل تیمش او را راضی نکرده، امیدوار است در بازی پایان نیم فصل پرسپولیس را شکست دهند. عبدالله ویسی در مورد دیدار تیمش با پرسپولیس و شرایط فعلی آبی پوشان خوزستان گفتگو کرده است که مشروح آن در زیر می آید:

* بازی پایانی نیم فصل احتمالاً سخت ترین دیدارتان باشد، درست است؟

- بازی برابر پرسپولیس سخت است اما مقابل این تیم کار مربی خیلی ساده می شود. دیگر نیازی نیست با بازیکنان از نظر روحی، روانی و انگیزشی صحبت کنیم، چرا که خودشان انگیزه لازم را برای درخشیدن دارند. البته این را به بازیکنانم خواهم گفت که نباید مقابل پرسپولیس بی محابا حمله کنند و باید در این بازی منطقی و با شعور بازی کنیم تا نیم فصل را با امتیاز به پایان برسانیم.

* نقطه قوت پرسپولیس را در کجا می بینید؟

- پرسپولیس کلاً نقطه قوت است! تماشاگران این تیم، بازیکنان، کادرفنی و نام پرسپولیس نقطه قوت این تیم محسوب می شوند و به نظرم علی دایی هر جایی که باشد نقطه قوت بزرگ تیمش به حساب می آید. نقطه قوت ما هم فوتبال بازی کردن است و اینکه روی زمین بازی می کنیم تا مردم از فوتبال لذت ببرند.

* شاید گل زدن به پرسپولیس که بهترین خط دفاعی لیگ را دارد سخت باشد. اینطور فکر نمی کنید؟

- ما به اکثر تیم ها گل زدیم و سعی می کنیم در بازی با پرسپولیس هم این کار را انجام دهیم. پرسپولیس خط دفاع خوبی دارد و ما هم خط حمله خوبی داریم اما باید مقابل پرسپولیس منطقی تر و با احتیاط تر حمله کنیم. حمله کردن به پرسپولیس مرگ است و باید زمانی که می خواهیم به سمت دروازه این تیم حمله کنیم مراقب باشیم.

* پس راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را می دانید؟

- منطقی حمله کردن، مطمئن ترین راه رسیدن به دروازه پرسپولیس است. در این هفته تمرینات خوبی انجام داده و تفکرات خوبی داریم که بتوانیم به پرسپولیس گل بزنیم.

* از اینکه برخی بازیکنان تیم شما اسیر جو ورزشگاه آزادی شوند، نمی ترسید؟

- بازیکنان با تجربه زیادی داریم که باید به بازیکنان جوان کمک کنند تا جو آزادی آنها را نگیرد. تیم ما خوب بازی می کند و بازیکنان جوان هم انگیزه زیادی دارند. امیدوارم آنها بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهند و در بازی پایانی نیم فصل نتیجه ای خوب به دست آوریم.

* از نتایج تیم تان راضی بودید و بازیکنان توانسته اند انتظار شما را برآورده کنند؟

- از نتیجه که راضی نیستم اما از بازیکنانم به شدت راضی ام. تیم ما خوب بازی می کند و می توانیم در نیم فصل دوم با اضافه کردن ۳،۴ بازیکن به نتیجه بهتری برسیم. تیم را برای نیم فصل دوم تقویت خواهیم کرد و برای فصل آینده هم برنامه های ویژه ای داریم. به نظرم بازیکنان آنقدر خوب کار کرده اند که حتی حق بعضی از آنها رسیدن به تیم ملی است. از کی روش هم می خواهم برای تماشای بازی ما با پرسپولیس به ورزشگاه بیاید. با این کار هم به ما کمک کرده است، هم به خودش و هم به بازیکنان جوان ما.

* بازیکنانی را که برای نیم فصل قرار است جذب کنید، انتخاب شده اند؟

- قرار است ۲ بازیکن از لیگ دسته یک بگیریم و ۲ بازیکن لیگ برتری هم در فهرست من هستند. بازی های لیگ یک را تماشا کرده و بازیکنانی انتخاب کرده ام اما باید ببینیم می توانیم این بازیکنان را جذب کنیم یا نه. امیدوارم این بازیکنان را جذب کنیم تا در نیم فصل دوم تقویت شویم.

* شنیده می شود میداودی هم قصد دارد نیم فصل تیم تان را ترک کند و به استقلال برود. اجازه رفتن را به او می دهید؟

- من هم این موضوع را در روزنامه ها خوانده ام اما میداودی صحبتی با من یا مسئولان باشگاه نداشته که بخواهد از تیم ما جدا شود. اگر میداودی بخواهد به استقلال برود مانع او نمی شویم. هر بازیکنی که بخواهد پیشرفت کند و به تیم بزرگ تری برود من و باشگاه مانع رفتن او نمی شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات