منتظری ممنوع الخروج است، حیدری ممنوع التمرین.

به گزارش افکارنیوز ، خسرو حیدری این روزها برای استقلال به میدان نمی رود. او در جریان بازی استقلال با اف سی سئول در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شد. البته او از قبل مصدومیت داشت و بازی در این مسابقه وضعیتش را بدتر کرد. این بازیکن که برای کی روش هم ارزشمند است حتی نتوانست در بازی با تایلند ملی پوشان را همراهی کند.

مصدومیت او حتی سرمربی تیم ملی را تا حدی ناراحت کرد که به بازی وی در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد و تاکید کرد خسرو حیدری باید در اردوی تیم ملی زیر نظر او با پزشکان کار کند.

این در شرایطی رخ داد که وقتی این بازیکن به اردوگاه آبی ها بازگشت پزشک استقلال شرایط تمرینی و روند بهبودی دیگری را برای حیدری در نظر گرفت.

خسرو حیدری اینک از نظر بازی کردن و نداشتن مصدومیت مشکلی ندارد. معاونت علوم ورزشی و پزشکی استقلال به گونه ای که سالیان سال تجربه او می گوید حیدری را به شرایط ایده آل رسانده است اما طبق صحبتی که با کادرفنی استقلال داشته به آنها اعلام کرده اجازه بازی به حیدری را حداقل تا سه هفته آینده نمی دهد.

او معتقد است که از نظر بدنی حیدری ضعیف شده و تا زمانی که تمرینات بدنسازی خوبی نداشته باشد نمی تواند اجازه دهد این بازیکن به میدان رود. عدم شرایط مناسب بدنی منجر به این می شود که حیدری به پایش فشار وارد کند و به همین دلیل تمام تلاش های آنها برای این بهبودی به هدر می رود.

در همین راستا دکتر نوروزی با صحبتی که با پزشکان تیم ملی و همچنین کادرفنی تیم ملی داشته به آنها اعلام کرده خسرو حیدری شرایط به میدان رفتن ندارد و برای حفظ سلامت این بازیکن در بازی های آینده لیگ و از آن مهمتر حضوری بی دغدغه در جام جهانی از آنها خواسته حیدری در بازی با تایلند همراه تیم ملی نباشد.

البته این همه دغدغه مربیان تیم ملی نخواهد بود. این روزها خبرهایی مطرح شده مبنی بر ممنوعیت خروج پژمان منتظری.

مدافع استقلال که امیر قلعه نویی معتقد است سایر بازیکنان باید جوانمردی را از او یاد بگیرند چون بابت مسائل مالی تا به حال گلایه ای نکرده با مشکل مالیاتی ۲۲۰ میلیون تومانی روبرو است و به همین دلیل ممنوع الخروج شده است و تا زمانی که این مبلغ را پرداخت نکند حق خروج از کشور را نخواهد داشت.

این در حالیست که تیم ملی برای بازی برگشت مقابل تایلند باید راهی بانکوک شود. این بازی ۲۴ آبان برگزار می شود و باید دید در این مدت بازیکن استقلال می تواند مشکل خود را حل کند یا خیر.

در هر صورت مشکلی که برای بازیکنان استقلال پیش آمده گریبان تیم ملی را هم گرفته است
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات