ونگر:

سرمربی آرسنال، هافبک آلمانی تیمش را بهتر از زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه می داند.

به گزارش افکارنیوز ، آرسنال در فصل جدید لیگ برتر انگلیس شروع بسیار بدی داشت و در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب استون ویلا شد. اما رفته رفته عملکرد شاگردان ونگر بهتر شد و الان با ۲۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

بدون شک یکی از دلایل اصلی عملکرد خوب توپچی ها حضور بازیکنی بزرگ همچون مسوت اوزیل بوده است که در آخرین روز فصل جابجای به این تیم اضافه شد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که از عملکرد اوزیل به وجد آمده است، او را بهتر از زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه می داند.

ونگر گفت: اوزیل شباهت زیادی به زیدان، بازیکن سابق رئال مادرید و دستیار کنونی آنچلوتی دارد، اما اودریبل زنی کمی بهتر از زیدان است. اوزیل بهترین تصمیم ها را در سریعترین زمان ممکن می گیرد. خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم. پاری سن ژرمن هم از جدی ترین مشتری های اوزیل بود، اما در نهایت این ما بودیم که گوی سبقت را ربودیم و این هافبک خوب را به خدمت گرفتیم.

ونگر که تیمش در حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس با دو گل لیورپول را از پیش رو برداشت، افزود: اوزیل از بهترین بازیکنانی است که با آنها کار کرده ام. او می تواند کمک زیادی به آرسنال کند. هم چنان که تا الان وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده است. قبل از اینکه به آرسنال بیاید با او نشستی در خانه ام داشتم. پروسه آرسنال را با شفافیت هر چه تمامتر برای اوزیل بیان کردم و او تنها در ۲۴ ساعت تصمیم نهایی خود را گرفت و بعد از آن همه چیز به سرعت جلو رفت. در سال ۲۰۱۰ هم به جذب اوزیل علاقمند بودم اما او در نهایت تصمیم گرفت رئال را انتخاب کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات