عالیشاه:

امید عالیشاه یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل جاری بود که حالا نسبت به هفته های گذشته عملکرد بهتری در این تیم داشته است.

به گزارش افکارنیوز ، امید عالیشاه یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل جاری بود که حالا نسبت به هفته های گذشته عملکرد بهتری در این تیم داشته است.

او امیدوار است که در آینده به اردوی تیم ملی دعوت شده و شانس حضور در جام جهانی را به دست آورد. عالیشاه در مورد عملکرد خودش و مسائل دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

عملکرد خودت را در فصل جاری چطور ارزیابی می کنی؟

من نباید در این مورد نظر بدهم و باید کارشناسان و کادر فنی پرسپولیس در این خصوص صحبت کنند. وظیفه من فقط این است که خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و امیدوارم انتظارات را برآورده کنم.

فکر می کنی در ترکیب پرسپولیس جایگاه ثابتی به دست آوردی؟

من در هفته های ابتدایی با نظر دایی زیاد بازی نمی کردم و از طرفی تازه به تیم ملحق شده بودم. الان اما شرایط فرق کرده و خدا را شکر در اکثر بازی ها در ترکیب هستم.

مثل اینکه رقابت بین مهاجمان پرسپولیس فشرده است؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و هر مهاجمی غفلت کند نیمکت نشین می شود.

فکر می کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

به دست آوردن صدرنشینی سخت بود ولی حالا برای حفظ آن کار سخت تری داریم. تلاش ما این است که قهرمان شویم ولی فکر می کنم تمام مدعیان به یک اندازه شانس دارند. الان تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و حتی نفت دنبال قهرمانی هستند و امیدوارم تیمی قهرمان شود که لیاقتش را دارد.

فکر می کنی امسال به تیم ملی دعوت شوی؟

من دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و امیدوارم توسط کروش دعوت شوم. البته می دانم که باید برای دعوت به تیم ملی خیلی تلاش کنم به همین دلیل خیلی انگیزه دارم تا اینقدر خوب بازی کنم که نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. بازی کردن در جام جهانی ویترین افتخارات هر بازیکن است.

چرا پرسپولیس بازی هایش را معمولا با اختلاف یک گل یا ناپلئونی می برد؟

هواداران علاوه بر بازی زیبا، نتیجه هم می خواهند. ما همیشه در زمین های خوب خصوصا در ورزشگاه آزادی فوتبال خوب و زیبایی را انجام می دهیم ولی کیفیت خیلی از زمین ها مثل ورزشگاه تختی خوب نیست. من معتقدم نتیجه گرفتن از بازی زیبا مهمتر است ولی به نظرم پرسپولیس هم زیبا بازی می کند.

در مورد شعارهایی که در بازی با الوند همدان علیه فرهاد مجیدی سر داده شد چه صحبتی داری؟

زیاد دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم ولی شعار دادن علیه بازیکنان در استادیوم کار درستی نیست. به هر حال مجیدی هم بازیکن محبوب استقلالی ها است و باید احترامش حفظ شود.

در مورد بازی با استقلال خوزستان چه صحبتی داری؟

ما در ورزشگاه آزادی خوب نتیجه گرفته ایم و امیدوارم این بازی را ببریم تا قهرمان نیم فصل شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات