یکی از نزدیکان امیر به نام الف-ع، با ادینیو باب مذاکره را باز کرد و نظر او را برای حضور در استقلال جویا شد و در جریان این مذاکره سرپایی، با جواب مثبت مهاجم برزیلی روبرو شد تا پرونده جذب ادینیو برای استقلال به راه بیفتد.

گروه ورزشی - با خداحافظی ناگهانی و غیرمنتظره فرهاد مجیدی، مشکلات استقلال در خط حمله بیشتر شد تا آبی ها اولویت نخست خود را در فصل نقل و انتقالات نیم فصل متمرکز جذب مهاجم کنند. کما اینکه قبل از خداحافظی مجیدی نیز یکی از اهداف اصلی قلعه نویی جذب مهاجم جدید بود. با این اوصاف قلعه نویی گزینه های فراوانی را مدنظر قرار دارد که یکی از مهم ترین آن ها لوسیانو ادینیو مهاجم برزیلی مس است که در کرمان شاگرد قلعه نویی بوده و امیر علاقه فراوانی به سبک بازی او دارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ ادینیو بعد از دو فصل حضور در حاشیه خلیج فارس، در این فصل به مس پیوسته اما از آمادگی لازم به دور است و هنوز نتوانسته درخشش سابق خود را در مس تکرار کند. اما امیر قلعه نویی آنقدر به او اعتقاد دارد که ریسک جذبش را هم به جان بخرد. از همین رو سه شنبه شب و بعد از بازی استقلال و مس و در حالیکه همه نگاه ها معطوف به خداحافظی فرهاد مجیدی بود، یکی از نزدیکان امیر به نام الف-ع، با ادینیو باب مذاکره را باز کرد و نظر او را برای حضور در استقلال جویا شد و در جریان این مذاکره سرپایی، با جواب مثبت مهاجم برزیلی روبرو شد تا پرونده جذب ادینیو برای استقلال به راه بیفتد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات