مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید وقتی صدرنشین هستند این حق را دارند که برای تیم های دیگر کری بخوانند.

به گزارش افکارنیوز ، محسن بنگر در مورد دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم این بازی سخت را با ۳ امتیاز به پایان برسانیم. قطعا با تلاش می شود هر تیمی را شکست داد هر چند استقلال خوزستان بازیکنان و مربی خوبی دارد.

وی در خصوص علت عملکرد خوب خط دفاع پرسپولیس گفت: من و سید جلال حسینی سال ها در کنار هم بازی کردیم و اگر سال گذشته را فاکتور بگیریم هر سال بهترین خط دفاع لیگ برای زوج من و سیدجلال بوده و این مسئله برای خودمان عجیب نیست. در مقطع فعلی تمام تیم پرسپولیس کار دفاعی را به خوبی انجام می دهد.

مدافع پرسپولیس درباره مشکلات مالی گفت: مشکل مالی طبیعت پرسپولیس و استقلال است، اما خواهش من از هم تیمی هایم این است که با انجام مصاحبه تیم را به حاشیه نبرند تا به هدف اصلی مان ضربه نخورد. پول می آید اما نباید به روندمان لطمه ای وارد شود.

بنگر درباره تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تصریح کرد: با ۲ بازی به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی رسیدیم اما فولاد بدون برگزاری بازی به این مرحله صعود کرده که این هم از عجایب است! ابتدا باید بدانیم بازی در چه زمینی برگزار می شود و بعدا در مورد آن صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه بعد از صدرنشینی پرسپولیس گفته بود تیم های دیگر باید برای دیدن پرسپولیس بالای سر خود را نگاه کنند، گفت: صددرصد اینطور است، حالا که صدرنشین هستیم حق داریم کمی برای تیم های دیگر کُری بخوانیم و در ضمن تلاش می کنیم این صدرنشینی ادامه پیدا کند.

مدافع پرسپولیس در خصوص رکورد صددرصد پیروزی پرسپولیس در بازی های خانگی به تسنیم گفت: امیدوارم با شکست استقلال خوزستان این رکورد حفظ شود و در نیم فصل تمام امتیازات بازی ها خانگی را کسب کنیم. فکر نمی کنم تیمی در لیگ برتر چنین رکوردی زده باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات