مدیرعامل باشگاه سایپای البرز گفت: در دیدار برابر استقلال نمایش خوبی داشتیم اما ۳ امتیاز به ما نرسید و این جزو طنزهای تلخ فوتبال بود.

به گزارش افکارنیوز ، خلیل سپهر سبحانی درباره دیدار سایپای البرز - استقلال گفت: این دیدار جزو طنزهای تلخ فوتبال بود که بازی را شما انجام می دهید اما تیم حریف برنده می شود. ما نمایش خوبی در دیدار مقابل استقلال داشتیم اما ۳ امتیاز به سایپا نرسید. طبیعتاً ما باید این ظرفیت را داشته باشیم که هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم سایپا افزود: تا به اینجا رضایت نسبی از نتایج داریم اما می توانیم از این بهتر هم باشیم. یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید شرایط بهتری را در این بازی داشته باشیم. هر کسی قاعدتاً باید به دنبال کسب شرایط بهتر باشد و حتی اگر در صدر جدول هم باشیم باید شرایط را برای دیگر تیم ها رقابت ناپذیر کنیم اما فعلاً در میانه جدول هستیم و باید تلاش کنیم تا بالاتر بیاییم. البته با توجه به بضاعتی که داریم شرایط مان قابل قبول بوده و باید رفته رفته این شرایط مطلوب تر شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه انتظارش از نارنجی پوشان کسب سهیمه آسیا است یا رتبه های میانه جدول هم او را راضی می کند، گفت: باید دائماً در حال پیشرفت باشیم و به قول معروف حس برتری جویی را بیشتر کنیم. به هر حال بچه های ما جوان هستند و شخصیت آنها رفته رفته در کوران مسابقات شکل می گیرد. سایپا تیم باصلابتی است که مطمئناً به فکر گرفتن سهمیه هم خواهد بود.

سبحانی در خصوص عملکرد انگین فیرات، سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: سایپا یک مجموعه است که همه در آن خوب کار کرده اند. کار ما تیمی است و این تنها به معنای تیم فوتبال نیست بلکه همه شبانه روزی تلاش کرده اند. در این مدت تدارکات و پشتیبانی خوبی صورت گرفته است، مشاوره ها به خوبی انجام می شود، تیم های پایه ها به خوبی کار می کنند و همه به عنوان یک تیم کار می کنیم تا سایپا موفق باشد.

وی ادامه داد: درباره فیرات موردی که در ابتدای فصل گفته می شد و برخی او را مربی خوبی نمی دانستند یا منصفانه نبود یا بعضاً با توجه به سابقه فیرات به نوعی پیش داوری کردند. فیرات به کاری که می کند آشنایی کامل دارد و تا به امروز هم نتیجه خوبی گرفته است. البته نتیجه به خواست و اراده الهی است و ما فقط باید تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه فیرات اعلام کرده به تقویت تیم نیاز دارد اما بودجه کافی برای این کار نیست، گفت: تمهیداتی در این باره صورت گرفته و این موضوع را دنبال کردیم. انشاءالله تلاش می کنیم به یک جواب خوب برسیم و تیم را تقویت کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات