مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می روم تا ادامه فوتبالم را در تیم های دیگر دنبال کنم اما قسمت شد یک روز دیگر به پرسپولیس برمی گردم.

به گزارش افکارنیوز ، غلامرضا رضایی پس از قطعی شدن جدایی اش در نیم فصل اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که برایم افتاد و با توجه به اینکه مشکل من شاید با دیگران متفاوت بود در گفت وگوهایی دوباره درباره جدایی ام از پرسپولیس با رویانیان و دایی صحبت کردم و خوشبختانه خیلی دوستانه همه با هم کنار آمدیم که جدایی من از جمع قرمزپوشان در نیم فصل قطعی شود.

وی افزود: برای هر بازیکنی که چند سال پیراهن قرمز پوشیده سخت است اما صمیمانه از دایی و رویانیان تشکر می کنم که با من در فضایی آرام کمال همکاری را داشتند. این هم در زندگی فوتبالی ام بسیار جالب بود که جا دارد صمیمانه از این افراد تشکر کنم.

رضایی ادامه داد: تصمیم به جدایی ام در آرامش کامل و بدون جار و جنجال صورت گرفت که من بتوان نیم فصل تیم جدیدم را مشخص کنم. امیدوارم که با یک تصمیم خوب نیم فصل دوم بتوانم گذشته ها را جبران کنم.

مهاجم قرمزپوشان تاکید کرد: یکی از مهمترین دلایل من که از پرسپولیس جدا شدم این بود که دوست ندارم تیم ملی را از دست بدهم. تمام تلاش و هدفم این است که درجام جهانی برزیل باشم و مطمئن باشید این اتفاق می افتد چون می خواهم به تیم ملی کمک کنم و با تمام انگیزه در نیم فصل دوم قطعا نظر کی روش را جذب خواهم کرد تا سریعتر برگردم.

وی افزود: حضور من در جام جهانی در زندگی فوتبالی ام خیلی مهم است و باور کنید خیلی دوست دارم به این آرزویم هم برسم در دو سال اخیر و در بازی های مقدماتی به جز زمانی که مصدوم بودم به تیم ملی برای رفتن به جام جهانی کمک کردم و حالا موقعش است که در شیرینی تیم ملی هم باشم که قطعا باتوجه به حضور کی روش و نگاه او می توانم به خواسته ام برسم.

رضایی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: باور کنید وقتی جدایی از پرسپولیس قطعی شد کمی جدایی از هواداران این تیم برایم سخت است اما آنها بدانند در روز خوب یا بدم همیشه با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم و با آنها خداحافظی نمی کنم. شاید در سالهای آینده اگر قسمت شد برگردم و باز هم به پرسپولیس کمک کنم. فوتبال همین است رفتن و آمدن دارد و خدا را شکر می کنم در یکی از بهترین شرایطم به پرسپولیس آمدم و حالا هم که می روم در بهترین شرایطم هستم. امیدوارم که پرسپولیس در آینده موفق باشد.

وی درباره تیم آینده اش می گفت: مطمئن باشید سعی می کنم یکی از انتخاب های خوبم را داشته باشم تا همه جوره به من کمک کن. عاشق رقابتم و دنبال این نیستم به تیمی بروم که مشکل داشته باشد. سعی می کنم به بهترین پیشنهاد جواب مثبت بدهم. هیچ وقت نمی خواهم با حرف هایی که می زنم رودرروی پرسپولیس قرار بگیرم و همیشه برای این تیم رویانیان و دایی آرزوی موفقیت می کنم چون خاطرات تلخ و شیرین بسیار خوبی داشتم و همین که هواداران از من راضی هستند ۱۰۰ هزار بار خدا را شکر می کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که واقعا دلیل رفتنت ترس از نیمکت نشینی بود یا خیر، گفت: من گفتم شرایطم با بقیه فرق دارد اما دیگر همه چیز تمام شده و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. من می خواهم بازی کنم چون این پتانسیل را دارم امیدوارم که به هدفم برسم. البته کار سخت است اما مطمئن باشید با انگیزه ای که دارم روزهای آفتابی برایم می آید. موقعی خیالم راحت می شود که انشاالله دوباره پیراهن تیم ملی را در جام جهانی بپوشم. برخی ها متاسفانه به دنبال آمار من در پرسپولیس بودند که آنها هم این را بدانند همیشه سعی کردم با تمام وجودم برای پرسپولیس نقش گلزن و یا گلساز باشم و به دنبال خودخواهی نبودم، قضاوت با مردم و بس. امیدوارم حلالم کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات