هافبک استقلال خوزستان گفت: «خیلی آماده هستم و شک ندارم که اگر به استقلال بازگردم می توانم بازیکنی خوب و تاثیرگذار برای این تیم باشم. »

به گزارش افکارنیوز ، ایمان مبعلی این روزها در این تیم احیا شده و به روزهای خوبش بازگشته است تا حدی که توانسته نظر امیر قلعه نویی را جلب کند تا صحبت از بازگشتش به جمع آبی پوشان تهرانی باشد.

مبعلی در این خصوص گفت: «پیشنهاد رسمی به من نشده است اما غیر رسمی چرا! صحبت هایی را با برخی از نزدیکان امیر خان داشته ام اما هنوز با خود ایشان صحبت نکرده ام. خیلی دوست دارم به استقلال بازگردم و در این مدت هم خیلی تلاش کردم تا دوباره دیده شوم. خدا را شکر همینطور هم شد. »

مبعلی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت بازگشت به استقلال می تواند انتظارات را برآورده کند گفت: «خیلی آماده هستم و شک ندارم که اگر به استقلال بازگردم می توانم بازیکنی خوب و تاثیرگذار برای این تیم باشم. اگر یک درصد هم از این بابت شک نداشتم، به بازگشت به استقلال فکر هم نمی کردم. »

ظاهرا مدیران باشگاه و عبدالله ویسی هم مخالفتی با حضور مبعلی در استقلال ندارند. هافبک استقلال خوزستان در این باره چنین توضیح داد: «هنوز پیشنهادی مطرح نشده است که بخواهم با مدیران باشگاه و یا آقای ویسی صحبت کنم اما آنها بارها گفته اند که اگر به دوران اوجم بازگشتم و با پیشنهاد استقلال مواجه شدم، با جدایی ام مخالفت نمی کنند چون آنها می دانند که چقدر این تیم را دوست دارم. »

آخرین مصاف آبی پوشان خوزستانی در نیم فصل اول، برابر پرسپولیس خواهد بود. مبعلی در خصوص این دیدار گفت: «اینکه بخواهم با اطمینان از شکست پرسپولیس صحبت کنم اصلا منطقی نیست چرا که این تیم صدرنشین لیگ است. ضمن اینکه در آزادی هم به مصاف آن خواهیم رفت. شاید اگر بازی در اهواز بود می توانستم قبل از بازی از برایشان کری بخوانم و از شکست دادن این تیم صحبت کنم. اما با تمام این اوصاف، برای کسب یک نتیجه خوب به تهران خواهیم آمد و اینطور نیست که بخواهیم حریف دست و پا بسته ای برای پرسپولیس باشیم. »

این بازیکن در اندیشه گلزنی به پرسپولیس است: «خیلی دوست دارم که دروازه پرسپولیس را باز کنم چرا که با گلزنی ام هم هواداران تیم مان را خوشحال می کنم و هواداران استقلال را. به همین دلیل تمام تلاشم را برای بازکردن دروزاه پرسپولیس به کار می گیرم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات