حضور عقاب در پرسپولیس یک ایراداتی دارد و آن محبوبیت بالای اوست.

به گزارش افکارنیوز ، شاید پر بیراه نباشد که بگوییم محبوب ترین بازیکن تاریخ ایران است. در کنار امثال علی کریمی، زرینچه و مهدوی کیا. محمد رویانیان به او پیشنهاد کرده در بحث نظارت بر آکادمی ها فعالیت کرده و مقدمات راه اندازی آکادمی ویژه دروازه بان ها را فراهم کند. قرار است تا پایان هفته جاری جلسه ای بین دو طرف برگزار شود تا در صورت توافق، همکاری ها آغاز شود.

احمدرضا عابدزاده برخلاف دوستان محبوبش اصلا شرایط خوبی ندارد. دروازه بان سابق قرمزها تنها منبع درآمدش در ایران که مربوط می شد به مغازه شریعتی را به خاطر بالا رفتن اجاره ها از دست داده و حالا تنها از تمرین دادن ساعتی چند نوجوان در ینگه دنیا کسب درآمد می کند. فردی که اگر در ایران بماند مردم سر تا پایش را طلا می گیرند حالا حال و روز خوشی ندارد.

طبق شنیده ها محمد رویانیان تا حدودی متوجه مشکلات عقاب آسیا شده و می خواهد او را به عنوان همه کاره آکادمی دروازه بانان پرسپولیس انتخاب کند. پستی که با نگاه به دروازه بانان ایرانی پرسپولیس در چند سال گذشته واقعا وجودش در این تیم نیاز است و شاید عابدزاده بتواند آینده دروازه پرسپولیس را تضمین کند.

البته حضور عقاب یک ایراداتی هم دارد و آن محبوبیت بالای اوست. دایی نشان داده به هیچ عنوان با فردی محبوب تر از خودش نمی تواند کار کند و اگر عابدزاده بخواهد برای بازی های این تیم هم به استادیوم برود، شاید بیشتر از دایی تشویق شود.

پیوستن عابدزاه به مثلث دایی، رویانیان و پروین، می تواند حاشیه های این تیم را از همیشه بیشتر کند ولی از کنار نام و آوازه او هم نمی توان به راحتی گذشت. باید دید رویانیان با مدیریتی که دارد می تواند این نام های بزرگ را کنار هم جمع کند یا خیر.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات