استقلال برای صدور رضایتنامه ساموئل شرط گذاشته که افشین را بدهید و پول هم نخواهید.

به گزارش افکارنیوز ، حوالی ظهر دیروز خبری پیرامون اینکه استقلال از معاوضه ساموئل با آرش افشین منصرف شده روی خروجی برخی سایت ها آمد در حالی که همچنان احتمال انجام این معاوضه وجود دارد.

گفته شده استقلال خواهان حفظ جی لوید ساموئل است و حتی از قول امیر قلعه نویی هم مطالبی پیرامون حفظ این بازیکن عنوان شده. در اینکه قلعه نویی به توانایی های ساموئل اعتقاد دارد شکی نیست اما حقیقت ماجرا این است که استقلالی ها بدشان نمی آید با صدور رضایتنامه ساموئل بازیکن مورد نظرشان را جذب کنند. یکی از این بازیکنان آرش افشین است.

از طرفی سپاهانی ها نیز برای ترمیم خط میانی خود سخت خواهان ساموئل هستند و استقلالی ها نیز از این موضوع بو برده اند و سعی می کنند ساده این بازیکن را از دست ندهند.

در مذاکراتی که باشگاه استقلال با باشگاه سپاهان داشته طرف اصفهانی پیشنهاد کرده استقلال برای جذب آرش افشین علاوه بر صدور رضایتنامه ساموئل، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را هم پرداخت کند اما استقلالی ها موافق این جور معاوضه نابرابر نیستند و به همین دلیل روز گذشته اعلام کردند ساموئلی را که خواهان کم ندارد می خواهند اما پرونده این انتقال همچنان باز است.

استقلالی ها منتظرند تا باشگاه سپاهان معاوضه آرش افشین و ساموئل را بدون دریافت مبلغی انجام دهند. اگر باشگاه سپاهان از خیرآن ۲۰۰ میلیون تومان بگذرد آنگاه استقلالی ها نیز حاضر می شوند یکی از ارکان خط میانی شان را که عملکرد خوبی هم داشته به سپاهان بدهند و آرش افشین را از آنها بگیرند.

طی روزهای آتی تکلیف این جابجایی پرسروصدا مشخص می شود. بدون شک اگر ساموئل به سپاهان برود و افشین در استقلال دیده شود بزرگترین جابجایی نیم فصل رقم خواهد خورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات