نورمحمدی هم جدا می شود

رفتار علی دایی که در خلال یکی از تمرینات این تیم و پس از برخورد لفظی نورمحمدی با سیدصالحی از او خواسته بود از مهاجم تیمش عذرخواهی کند، مدافع پرسپولیس را به یقین رسانده که سرمربی تیم به او اعتقاد ندارد و بهتر است از جمع سرخ ها جدا شود.

گروه ورزشی - رضا نورمحمدی مدافع شماره ۲۰ پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که قصد دارد تا در نیم فصل از جمع سرخ ها جدا شود.
به گزارش افکارنیوز ؛ نورمحمدی که چند سال پیش و در دوره نخست حضور علی دایی در پرسپولیس توسط سرمربی فعلی سرخ ها خریداری شد اما در فصل جاری با حضور بنگر و سیدجلال کمتر به او فرصت بازی رسیده به گونه ای که تا هفته دهم حتی یک دقیقه هم در ترکیب سرخ ها به میدان نرفت. نورمحمدی بعد از اینکه متوجه شد جایی در تفکرات علی دایی ندارد به دنبال این است تا پس از دریافت رضایت نامه اش پرسپولیس را ترک کند تا در تیم دیگری فرصت بازی کردن داشته باشد.

رفتار علی دایی که در خلال یکی از تمرینات این تیم و پس از برخورد لفظی نورمحمدی با سیدصالحی از او خواسته بود از مهاجم تیمش عذرخواهی کند، مدافع پرسپولیس را به یقین رسانده که سرمربی تیم به او اعتقاد ندارد و بهتر است از جمع سرخ ها جدا شود. ظاهرا دو تیم مطرح اصفهانی هر دو خواستار به خدمت گیری نورمحمدی هستند و به او پیشنهاد داده اند. ذوب آهن پس از نیم فصل فاجعه بار قصد خانه تکانی اساسی دارد تا از کابوس سقوط رهایی پیدا کند و به دنبال یک جانشین مطمئن برای زوج عقیلی و خلیل زاده است و همین نکته سبب شده تا او به جدایی از پرسپولیس مصمم تر شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات