هافبک کهنه کار روسونری معتقد است بحرانی که تیمش در این فصل به آن دچار شده مقعطی است و تیم وی این وضعیت را پشت سر می گذارد.

به گزارش افکارنیوز ، با کسب تنها ۳ پیروزی از ۱۱ بازی اش در این فصل از رقابت های سری A و قبول ۵ شکست و ۳ تساوی دیگر، میلان یکی از بدترین شروع های تاریخ خود را در کالچو تجربه و فاصله زیادی با صدرنشینان جدول پیدا کرده است. با این وجود کاکا به آینده روسونری خوشبین است و پیش بینی می کند که این دوران بحرانی برای تیم او به پایان خواهد رسید.

کاکا که تیمش در ابتدای هفته جاری در خانه به فیورنتینا باخت در گفت وگو با شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا اظهار داشت: میلان از این برهه تاریک بیرون می آید. مهم این است که به این موضوع ایمان داشته باشیم، چون فقط در این صورت چنین اتفاقی رخ خواهد داد. من جز این هیچ چیز دیگری نمی خواهم.

کاکا در تابستان امسال از رئال مادرید به روسونری پیوست به امید آنکه با حضور در ترکیب اصلی تیم پیشین خود به روزهای اوجش برگردد اما وضعیت فعلی میلان چیزی نبوده که او هنگام ترک کهکشانی ها تصورش را می کرد.

کاکا در مورد مهم ترین چیزی که می تواند میلان را از بحران فعلی اش نجات دهد تصریح کرد: گل ها و پاس گل ها باعث موفقیت ما خواهند شد اما چیزی که بیش از همه این ها اهمیت دارد انگیزه و اراده بازیکنان تیم است. این ۲ فاکتور را باید از همین فرداشب و بازی برابر بارسلونا نشان دهیم. در بازی رفت ما توانستیم پابه پای بارسلونا بازی کنیم، پس می توانیم در دیدار برگشت هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم های میلان و بارسلونا در چهارمین دور از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۳: ۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات