فریاد شیران:

مربی تیم صبای قم گفت: وقتی از دوپینگی بودن بازیکنمان مطلع شدیم از آنها در بازی ها استفاده نکردیم.

به گزارش افکارنیوز ، نادر فریاد شیران در خصوص مثبت اعلام شدن دوپینگ سید مهدی حسینی بازیکن این تیم گفت: در ابتدا باید بگویم که به نظرم باشگاه صبا و خود این بازیکن باید به رای صادر شده اعتراض می کردند چرا که ما وقتی با یک متخصص در این خصوص صحبت کردیم او به ما گفت که از این پودر استفاده شده در بین سایر بازیکنان هم استفاده شده اما آنها تبرئه شده اند و به نظرم آقای دکتر هاشمیان در این خصوص بهتر می تواند صحبت کند.

وی افزود: حسینی بازیکن جوان تیم ماست که از تیم جوانان به ما ملحق شد و از اول فصل همراه ما نبود. به همین دلیل تحت نظر تیم پزشکی ما قرار نداشته است و از تغذیه او بی اطلاع بودیم. او در مقابل استقلال چند دقیقه بازی کرد و کم کم جایش را در تیم به دست آورد البته برای خود ما عجیب است که با توجه به شرایط سنی خود او چه کسی این پودر را برای او تجویز کرده و این چیزی است که باید پیگیری شود. من برای مهدی حسینی و خانواده اش متاسفم چرا که شاید دوستان و مشاوران بدی در این زمینه داشته و ما را در جریان کارهایش قرار نداده است.

مربی صبای قم در خصوص اینکه چه زمانی از دوپینگ این بازیکن مطلع شده اند هم ادامه داد: به خود بازیکن قبلا گفته شده بود اما از حدود دو هفته پیش ما از این قضیه مطلع شدیم و طبیعتا در بازی ها هم از او استفاده نکردیم چرا که مقررات این را می گوید.

فریاد شیران ادامه داد: البته امیدوارم اگر قرار است قانون اجرا شود برای همه باشد و فقط این بازیکن جوان را محروم نکنند و اگر بازیکنان نامدار و اسمی هم از این ماده و ماده های مشابه استفاده می کند هم شامل این محرومیت بشود. این بازیکن ۱۸ ساله در واقع مشاوران خوبی نداشته و این برای اولین بار است که در تیمی که آقای مایلی کهن و من حضور داریم این اتفاق رخ می دهد.

مربی تیم صبای قم در پایان در خصوص اینکه در زمان مربیگری او و مایلی کهن در سایپا در اواخر دهه ۷۰ یک بازیکن جوان این تیم به نام محسن رسولی هم با محرومیت عجیبی روبرو شد هم اظهار کرد: آن موضوع یک اتفاق نادر بود. به هر حال وقتی شما با جوانان کار می کنید این تبعات را هم باید بپذیرید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات