قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: شکست مقابل تراکتور سازی تأثیری در بازی در پرسپولیس ندارد و شرایط ما بسیار خوب است.

به گزارش افکارنیوز ، علی پورکیانی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: شکر خدا تیم در این مدت تمرینات خوبی انجام داده و کاملا آماده هستیم تا فردا عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا شکست سنگین مقابل تراکتور سازی روی عملکرد این تیم تاثیر نگذاشته است تاکید کرد: اگر ما استقلال خوزستان هستیم این مسئله تاثیری در کارمان ندارد. در مقابل تراکتورسازی به خاطر سفر زمینی به همدان برای دیدار مقابل الوند بازیکنان خسته بودند و با داشتن چند محروم و مصدوم نتوانستیم تمام توانمان را نشان دهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد نتایج این تیم در نیم فصل اول تاکید کرد: با توجه به اینکه سال اول حضورمان در لیگ برتر است و تیم تجربه لازم را ندارد از نتایج راضی هستیم. قطعا در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم و یک هافبک دفاعی، دفاع چپ و مهاجم جذب خواهیم کرد.

پورکیانی در مورد وضعیت موسی کولیبالی بازیکن اهل مالی استقلال خوزستان گفت: مشکل ITC این بازیکن حل شد و او از فردا می تواند برای ما به میدان برود. این بازیکن به مالی رفت و پس از چند هفته حضور در این کشور مشکلش را با باشگاه قبلی خود حل کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایمان مبعلی و میلاد میداودی پیشنهادی از استقلال دریافت کرده اند خاطر نشان کرد: هیچ پیشنهادی برای جذب این دو بازیکن به ما نشده است.

پورکیانی در مورد اینکه عبدالله ویسی گفته اگر استقلال میداودی را بخواهد مخالفتی ندارد عنوان کرد: به عنوان مسئول مدیریتی می گویم هیچ پیشنهادی در این مورد نشده است و حرفی مطرح نیست که بخواهیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم فصل بازیکنی از این تیم خارج می شود تاکید کرد: هنوز در این مورد تصمیم نگرفتیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات