شهرداری ساری با استخدام محمدرضا براری و همچنین اهدای یک ملک به وی از محمدرضا براری تقدیر کرد.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا براری در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات خود را شروع کرده یا نه، اظهار داشت: ۳ روز است که تمریناتم را شروع کرده ام و پس از آن که به من اعلام کردند که خودت را برای مسابقات جام ریاست جمهوری روسیه آماده کن، من نیز بدنم را آماده نگه داشتم با این حال شاید راهی روسیه نشوم و برای هفته چهارم لیگ روی تخته بروم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با وجود بازگشت نواب نصیرشلال به اردوی تیم ملی احساس خطر نمی کند، افزود: اردوی تیم ملی جای بهترین هاست و من هم تمریناتم را در آنجا پیگیری می کنم. ما هر ۲ تمرین می کنیم و باید جدا از رفاقت، رقابت سختی نیز با یکدیگر داشته باشیم.

براری خاطرنشان کرد: پس از مسابقات جهانی لهستان عبوری، شهردار ساری و چند تن از اعضای شورای شهر برای استقبال من سنگ تمام گذاشتند و جدا از دادن یک شغل مناسب در شهرداری ساری، یک ملک را نیز به من هدیه دادند و امیدوارم بتوانم زحمات این مسئولان را در مسابقات آتی جبران کنم. من از تمام اعضای شورای شهر و شهردار تشکر می کنم و این حرکت مسئولان مرا برای آینده بسیار امیدوار کرده و اکنون روحیه دوچندانی به من تزریق شده است تا از این پس با خیالی آسوده تر روی تخته بروم. این اولین مدال وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی در وزن ۱۰۵ کیلوگرم در طول تاریخ بوده و ساروی ها به همین دلیل قدردان من هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات