نیلسون جونیور در گفتگو با یک روزنامه برزیلی گفته است که قصد نداشت به پرسپولیس ملحق شود، اما بعد از عذر خواهی و پذیرش همه شرایط وی بود که به تهران آمد.

به گزارش افکارنیوز ، نیلسون که طی روزهای گذشته بر سر عدم دریافت مطالبات خود با مسئولان باشگاه دچار مشکلات جدی شد و محمد رویانیان هم در مصاحبه اش به ظاهر واکنش نشان داده است، چندی پیش در گفتگو با پر تیتراژ ترین روزنامه برزیل فولها دسائوپائولو درباره اتفاقاتی که در زمان اولین حضورش در ایران روی داد، مطالب جالبی را مطرح کرده است.

او می گوید: زمانیکه برای اولین بار و طی هماهنگی های به عمل آمده با باشگاه پرسپولیس به تهران سفر کرد به دلیل انجام نشدن هماهنگی های لازم و عدم صدور ویزا در فرودگاه به مشکل خورد و پس از آنکه تلاش های برای ورود ناکام ماند به کشورش برگشت.

وی عنوان می کند: در بازگشت وقتی این بی نظمی را دیدم تصمیم گرفتم دیگر تحت هیچ شرایطی به ایران نیایم، اما از سوی باشگاه تماس های مختلفی گرفته شد باشگاه از من عذر خواهی کرد و وقتی من رقم قرار داد را افزایش دادم آنها همه شرایط من را قبول کردند و پس ازآن با تشویق همسرم به ایران آمدم و حالا خوشحالم که پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات