سرپرستان تیم های استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش افکارنیوز ، آخرین اخبار و احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* جلسه رسیدگی به دعوی مطالبه منصور تنهایی از باشگاه مس کرمان با توجه به ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، از ۲۱ آبان ۹۲ به روز سه شنبه ۲۸ آبان ۹۲ موکول می شود. عدم حضور طرفین در این جلسه مانع از رسیدگی نیست.

* میرشاد ماجدی و سعید شیرینی، سرپرستان تیم های استقلال و پرسپولیس جهت ادای پاره ای توضیحات در خصوص تخلفات تماشاگران منتسب به هر ۲ تیم، به خصوص اهانت به سرمربیان تیم های فوق، باید روز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۲ در کمیته انضباطی حاضر شوند.

* محسن خبیری، سرمربی و علمی، مدیرعامل تیم هلال احمر تبریز در دیدار ۱۱ مهرماه ۹۲ مقابل تندیس قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی در حکم اولیه به معلق و محروم شدن آنها تا اطلاع ثانوی رای داد.

پس از رسیدگی و دعوت از هر ۲ به کمیته انضباطی و بررسی پرونده، بر اساس آیین نامه کمیته انضباطی، محسن خبیری ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است. جلسه رسیدگی به تخلفات علمی نیز روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه ۹۲ برگزار می شود اما او تا اطلاع بعدی از حضور در مسابقات و همراهی تیم مربوطه محروم است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات