سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی دارند و مطمئنا فردا باز بازی نخواهیم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار پرسپولیس گفت: دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی شرایط ویژه و خاص خودش را دارد. همه تیم ها در آزادی انگیزه بیشتری دارند و جایگاه تیم ها نمی تواند در نتیجه تاثیر داشته باشد با تمام توان بازی می کنیم تا تهران را بادست پر ترک کنیم.

وی افزود: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. آنها امسال در لیگ برتر و جام حذفی شرایط خوبی دارند. پرسپولیس تیمی سرعتی، جوان، باتجربه و پرطرفدار است که باید با همه این شرایط بجنگیم. در تیم ما نفرات باتجربه ای هستند اما عده ای از بازیکنان ما اولین بار است که در ورزشگاه آزادی به میدان می روند. نفرات باتجربه تیم ما می توانند به ما کمک کنند. در این مسابقه حسین کعبی و کریم شاهوردی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ویسی تاکید کرد: مقابل پرسپولیس چیزی را از دست نمی دهیم ما اگر بازنده هم شویم در همان مکان یازدهم یا دوازدهم جدول می مانیم. اینکه استقلال را در خانه بردیم و به همین خاطر باید پرسپولیس را در تهران ببریم، فکر درستی نیست. همه چیز در روز مسابقه مشخص می شود فقط این را می توانم بگویم که بازیکنانمان انگیزه بسیار بالایی دارند و می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. چیزی که در این بازی بامسابقات دیگر فرق دارد انگیزه بالای بازیکنان است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در پایان فصل چه جایگاهی برای تیمش متصور است، اظهار داشت: ما بازی های زیبایی انجام می دهیم و شاید جایگاه مان نباید در این مکان از جدول باشد. مطمئنا استقلال خوزستان در نیمه دوم جدول جای می گیرد و به سقوط فکر نمی کنیم. لیاقت ما این است که در رتبه های بالا باشیم و در نیم فصل با نفراتی که اضافه می کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

ویسی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا ایمان مبعلی و میداودی پیشنهادی از استقلال دارند، عنوان کرد: اگر بازیکنی بخواهد پیشرفت کند و به تیم دیگری برود تا به تیم ملی برسد به شخصه مخالف این موضوع نیستم اما هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال برای جذب میداودی و ایمان مبلعی نشده است. به نظرم بازیکن به هر تیمی که دوست دارد می تواند برود اما چون بازیکن با باشگاه قراداد دارد اگر پیشنهادی شود باشگاه باید در مورد آن تصمیم بگیرد.

وی در مورد اینکه خط حمله استقلال گل های زیادی داده است اما خط دفاعی این تیم عملکرد ضعیفی داشته است، تاکید کرد: بازی هایی وجود داشته که ما گل نخوردیم اما روی ساختار دفاعی کار کردیم و فردا این مسئله را مشاهده خواهیم کرد. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند. متاسفانه گل هایی که ما خوردیم بیشتر در خانه بوده است. مقابل نفت تهران ۴ برد مقابل سپاهان و راه آهن ۲ برد و مقابل تراکتورسازی ۴ گل در خانه دریافت کردیم. اگر بازی های ما را ببیند گل هایی که خوردیم روی اتفاقاتی بوده که توپ در اختیار ما بوده است. ما در خانه باز بازی می کنیم اما مطمئنا مقابل پرسپولیس باز بازی نخواهیم کرد. همیشه روی ضدحملات دروازه ما باز شده اما فردا برای این موضوع برنامه داریم و امیدواریم در بحث تاکتیکی خوب عمل کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات