کاپیتان کهکشانی ها با ابراز رضایت از نتیجه جدال تیمش و یوونتوس در تورین شایعات منتشر شده در خصوص برنامه وی برای ترک کهکشانی ها را تکذیب کرد.

به گزارش افکارنیوز ، رئال مادرید شب گذشته (سه شنبه) در خانه یوونتوس در حالی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد که در این بازی، ایکر کاسیاس، سنگربان و کاپیتان باتجربه اش عملکرد درخشانی داشت و با واکنش های تحسین برانگیز خود سهم بسزایی در دست خالی برنگشتن کهکشانی ها به خانه داشت.

درخشش کاسیاس در این بازی در شرایطی صورت گرفت که او از ابتدای فصل تاکنون در لالیگا حتی در یک بازی هم به میدان نرفته است و همواره به عنوان دروازه بان ذخیره از روی نیمکت نظاره گر حضور دیه گو لوپس درون دروازه رئال مادرید بوده است، اتفاقی که سبب شد شایعات فراوانی در خصوص جدایی احتمالی او از رئال مادرید مطرح شود.

کاسیاس اما این شایعات را تکذیب کرد و گفت حداقل تا پایان قراردادش (تا سال ۲۰۱۷) در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند. وی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان این فصل در رئال مادرید می ماند، اظهار داشت: البته که می مانم. قبلاً هم این موضوع را گفته بودم اما انگار برخی ها می خواهند از حرف های من طور دیگری برداشت کنند. هدف من این است که تا پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم هرچند نمی دانم که در آینده چه اتفاقاتی ممکن است برای من رخ دهد.

وی افزود: من از وضعیتم راضی هستم. این روزها راه پیدا کردن به ترکیب تیم کار سختی است و به همین دلیل زمانی که فرصت این کار را به دست آورم سعی می کنم با تمام توانم از آن استفاده کنم.

کاسیاس به نتیجه بازی یوونتوس و رئال مادرید و شانس تیمش برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اشاره ای داشت. وی عنوان کرد: نتیجه خوبی کسب کردیم. بوفون (دروازه بان یوونتوس) هم در پایان بازی به من به خاطر نتیجه ای که گرفتیم تبریک گفت. ما از ۱۲ امتیاز ممکن در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ امتیاز گرفته ایم که این آمار بسیار خوبی است. حالا تنها یک قدم تا مرحله حذفی فاصله داریم.

رئال مادرید با کسب یک امتیاز از ۲ بازی بعدی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن و گالاتاسرای صعودش به مرحله حذفی را به عنوان صدرنشین گروه قطعی می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات