از مدت ها پیش شایعه شده بود میان علی کریمی و جواد نکونام که رابطه خوبی با هم داشتند، شکاف افتاده و با کنایه کریمی به نکونام، شایعات موجود رنگ واقعیت گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، پس از تساوی یک - یک تراکتورسازی و استقلال، علی کریمی در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت های پی در پی جواد نکونام با داور بازی تراکتور و استقلال، گفت: «نکونام دائم با داور صحبت می کرد. او اگر انرژی اش را به جای حرف زدن با داور، روی بازی کردنش بگذارد، مثمرثمرتر می شود. »

البته در ظاهر این یک کنایه ساده و نه چندان مهم است از علی کریمی به دوست و همبازی اش در تیم ملی اما آنهایی که از مدت ها قبل شایعه دلخوری کریمی از نکونام را باور کرده بودند، این کنایه را دلیلی برای اثبات شکاف ایجاد شده میان جادوگر سرخ و کاپیتان تیم ملی می دانند.

ضمن اینکه وقتی استقلالی ها در فرودگاه با علی کریمی و کریم انصاری فرد روبرو شدند، جواد نکونام و علی کریمی به سمت یکدیگر نرفتند ولی انصاری فرد به سمت نکونام رفت و با او دقایقی صحبت کرد.

به غیر از نکونام استقلالی ها برخورد گرمی با کریمی داشتند و با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

از مدت ها قبل شابعه شده بود علی کریمی و جواد نکونام دیگر مثل گذشته رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و حالا حرف های کریمی درباره نکونام این شایعه را به واقعیت نزدیک می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات