تیم های فوتبال مس کرمان، راه آهن سورینت و ذوب آهن با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش افکارنیوز ، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال امروز جمعه ۳ دیدار برگزار شد. در یکی از این مسابقات، تیم نفت تهران برابر ذوب آهن با یک گل شکست خورد تا شاگردان یحیی گل محمدی از جام حذفی خداحافظی کنند.

داماش گیلان هم برابر راه آهن سورینت بایک گل شکست خورد تا راه آهن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. راه آهن در مرحله بعد باید با برنده دو تیم تراکتورسازی با نفت مسجد سلیمان بازی کند.

در آخرین دیدار امروز هم تیم های مس کرمان و شهرداری دزفول در اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم مس به پایان رسید.

تیم مس کرمان در ۱۵ هفته لیگ برتر نتوانسته بود به پیروزی برسد و با شکست شهرداری دزفول در جام حذفی به نوعی طلسم شکنی کرد. تیم مس در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم نفت امیدیه برود.

قرار بود دو تیم صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز هم امروز با همدیگر بازی کنند ولی با درخواست مسئولان دو باشگاه، این بازی به روز یکشنبه سوم آذر موکول شد. بر اساس قرعه کشی، تیم صنعت نفت میزبان این بازی خواهد بود.

همچنین در این مرحله قرار بود تیم های فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز هم به مصاف هم بروند که به خاطر انصراف تیم فولاد نوین، تیم فولاد خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف پرسپولیس در این مرحله شد.

نمودار کامل جام حذفی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات