قلعه نویی:

سرمربی استقلال گفت: زمانی که در تراکتورسازی بودم ۳ ماه در نصف زمین تمرین کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی استقلال گفت: زمانی که در تراکتورسازی بودم ۳ ماه در نصف زمین تمرین کردیم.

امیر قلعه نویی پس از نشست خبری دیدار استقلال و تراکتورسازی در گفت وگو با دوربین های تلویزیونی گفت: بازی مساوی شد و اگر می باختیم بدتر از این می شد هرچند می توانستیم برنده بازی باشیم اما واقعا نمی شود از بازی خوب تراکتورسازی صحبت نکرد.

وی در مورد اینکه آیا برای قهرمانی در این فصل برنامه ای دارد، عنوان کرد: طبیعتاً این طور است. ما چند مشکل داشتیم که مسلماً در نیم فصل دوم نخواهیم داشت. استقلال نه خوب ریکاوری کرد و نه خوب بدنسازی، به خاطر همین بازیکنان زیادی از تیم ما مصدوم بودند و حتی نتوانستیم یک بازی را هم با نفرات کامل مان به میدان برویم. حالا با همه قوا می خواهیم به نیم فصل دوم برسیم. همچنین در چند پست تیم را تقویت خواهیم کرد. یک هافبک بازیساز، یکی، دو مهاجم و اگر بشود یک دفاع راست را برای نیم فصل دوم به خدمت می گیریم.

قلعه نویی در واکنش به شعار هواداران تراکتورسازی تبریز علیه او تصریح کرد: همه قضیه رفتن من را می دانند و وجداناً می خواستم در تراکتورسازی بمانم اما علیه من تبلیغات منفی راه انداختند که خدا می داند. به نظر شما مربی که می خواهد از تیم برود برای فصل بعد لیست بازیکن می دهد؟

وی افزود: من می خواستم بمانم اما شرایط را طوری رقم زدند که این اتفاق نیفتد. پیش وجدان خودم و پیش خدا راضی هستم چون تیمی که فقط با ۶،۷ میلیارد تومان بسته شده بود را آسیایی کردم. شما ببینید زمانی که من در تبریز بودم تیم چقدر هزینه داشت و یا محل تمرین ما کجا بود. ۳ ماه در نصف زمین تمرین کردیم. درست است که ما در آن فصل به نایب قهرمانی رسیدیم اما می توانستیم قهرمان هم شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات