کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی؛

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما اگر ضعیف بازی کردیم، این نظر شماست. در هر صحنه که جلو می رفتیم به دلیل سرعت کریم انصاری فرد لطمه می خوردیم.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نوعی افزود: ما لایه های دفاعی درست کردیم. می خواستیم پل ارتباطی تراکتورسازی با خط حمله را قطع کنیم تا حدودی در این امر موفق بودیم. اگر هافبک ها و مهاجمان ما دقت می کردند می توانستیم گل دوم را بزنیم. اگر حامد لک آن دو توپ را نمی گرفت می توانستیم به گل برتری برسیم.

وی افزود: یکی از علت های بازی زیبای امروز را زمین می دانم، دو سال پیش که در تراکتورسازی بودم در این فصل زمین شرایط خوبی نداشت اما اکنون به مسئولان هیئت فوتبال و ورزشگاه یادگار امام به خاطر شرایط خوب زمین تبریک می گویم.


وی در مورد اینکه استقلال در جناح راست مشکل دارد، تأکید کرد: قبول دارم. بعد از زدن گل، برای حفظ نتیجه، یک مهاجم را در سمت چپ تیمی خودمان و جناح راست تراکتورسازی مستقر کردیم و فشار کمتر شد.

قلعه نویی در مورد نزدیکی تیم های بالای جدولی خاطر نشان کرد: هم اینکه تیم ها فاصله کمی با یکدیگر دارند کار را سخت می کند. ۵-۶ تیم در صدر جدول هستند که همه شانس قهرمانی دارند. برای اینکه بتوانیم به هدفمان نزدیک شویم کار سختی داریم.


وی ادامه داد: متأسفانه امروز قاضی را نداشتیم. ما به دفاع راست و دو هافبک بازی ساز نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.


وی در مورد اینکه قبلا اعلام کرده من مافیای خوبی هستم، خاطر نشان کرد: من این حرف را نزدم و اگر سؤال فنی دارید بپرسید، به مسائل حاشیه ای جواب نمی دهم.


سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا کبه را جذب کرده اند، عنوان کرد: او باید تست پزشکی بدهد و سپس قرارداد ببندد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات