من را مثل مهدوی کیا کنار گذاشتند؛

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۵ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی اعلام کرده که باز هم نام علیرضا نادی در میان دعوت شدگان نیست.

به گزارش افکارنیوز ، نادی که زمانی از بازیکنان مؤثر و کلیدی تیم ولاسکو بود و در کنفرانسهای خبری کنار او می نشست، حالا مدتهاست که از تیم ملی دور مانده و خودش هم دیگر امیدی به دعوت شدن ندارد. او در حال حاضر بازیکن تیم باریج اسانس کاشان است. تیم باشگاهی اش هم چهارشنبه گذشته با نتیجه سه بر یک به متین ورامین باخت. نادی البته شانس زیادی برای قهرمانی تیمش قائل می شود و می گوید، باریج اسانس مدعی جدی قهرمانی در این فصل است.

ابتدا در مورد باریج اسانس صحبت کنیم. در هفته چهارم به متین ورامین باختید.

متین هم مثل باریج اسانس تیم خوبی دارد. ملی پوشان عضو این دو باشگاه هستند و هر دو مدعی قهرمانی اند. بهتر بود که نتیجه را واگذار نمی کردیم، اما حالا که این اتفاق رخ داده، باید به فکر مسابقات باقی مانده باشیم. متین بازیکنان و مربی خوبی دارد و تا آخر فصل رقابت سختی با آنها خواهیم داشت.
باریج اسانس امسال ملی پوشان زیادی را به خدمت گرفته است.

به نظرت می توانید قهرمان شوید؟

هدف ما و یکی دو تیم دیگر از ابتدای این فصل قهرمانی بوده. ما هم به قهرمان شدن فکر می کنیم، اما حالا زود است که در مورد این موضوع صحبت کنیم. الان وقت امتیاز جمع کردن است. ما اگر خودمان باشیم و کار خودمان را بکنیم، شانس زیادی برای قهرمانی داریم. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. تیم ما تجربه و ظرفیت قهرمانی را دارد.

ولاسکو لیست تیم ملی را اعلام کرده و دوباره نام علیرضا نادی در این لیست وجود ندارد.

بله لیست را دیده ام. امیدوارم موفق باشند.

خودت هم دیگر هیچ امیدی به حضور دوباره در تیم ملی نداری؟
بعید می دانم دیگر به تیم ملی دعوت شوم. وقتی الان دعوتم نمی کنند، چه زمانی می خواهد این اتفاق رخ بدهد؟ من الان در اوج هستم، اما دعوت نمی شوم. بعید است که دیگر ولاسکو دعوتم کند. دیگر رنگ تیم ملی را نمی بینم.

خودت در مورد این موضوع با ولاسکو صحبت کرده ای؟

یک صحبت مختصری انجام داده ایم. ولاسکو گفت، می خواهد به من استراحت بدهد. حالا این استراحت چه زمانی تمام شود، نمی دانم. الان مدت زیادی از آخرین حضورم در تیم ملی گذشته. حتی اگر به بدترین شکل ممکن هم مصدوم شده بودم، تا حالا خوب شده بودم، اما نمی دانم این استراحت کی تمام خواهد شد. خسته شدم از بس که استراحت کردم!

البته ولاسکو عادت دارد تیمهایش را جوان کند. تو هم مشمول این جوانگرایی شده ای.

بعید می دانم دلیلش جوانگرایی باشد. مگر الان تیم ملی جوان شده؟ چند نفر بازیکن با تجربه داریم؟ اسم نمی آورم، اما خودتان ببینید چه نفراتی با چه سن و سالی در تیم ملی بازی می کنند. بعید می دانم دلیلش جوانگرایی باشد.

با ولاسکو مشکل داشتی؟

نه. ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم. همین الان هم مشکلی نداریم.

به هر حال او با تیمش نتیجه هم گرفته و دیگر کسی از علیرضا نادی یاد نمی کند.

امیدوارم تیم ملی کشورم همیشه موفق باشد، اما ولاسکو در تیم ملی کاری می کند که پسندیده نیست. الان نصف بازیکنان لیگ، کارت تیم ملی را دارند. با هر کسی که صحبت می کنی، بازیکن تیم ملی است!

زمانی که ما به تیم ملی رسیدیم، خیلی سختی کشیدیم. اما الان تعداد قابل توجهی از بازیکنان، حداقل یک بار در تیم ملی بازی کرده اند. ما به سختی بازیکن تیم ملی شدیم و سالها در این تیم ماندیم، اما الان بعضی بازیکنان به خاطر درخشش در یک مسابقه، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

با این حساب دیگر نباید امیدی به حضور دوباره نادی در تیم ملی داشت.

خودم احساس می کنم از تیم ملی کنار گذاشته شده ام. حتی اگر این اتفاق هم رخ داده باشد، به شکل جالبی نبوده. کنار گذاشتن بازیکنان بزرگ، راه و رسم دارد. ولاسکو اگر از اول می گفت که دیگر من را دعوت نمی کند، تا حالا با آن کنار آمده بودم. اما الان هنوز مشخص نیست که چه تصمیمی در مورد من دارد. ای کاش در ورزش ایران با بزرگان تیمها این برخورد را نکنند.

در بقیه رشته ها هم همین است. وقتی به یک نفر احتیاج دارند، همه جور خدمات به او می دهند، اما بعد که می خواهند طرف را کنار بگذارند، به بدترین شکل کنارش می گذارند. من هم مثل مهدوی کیا کنار گذاشته شدم؛ منتها او از تیم باشگاهی اش کنار گذاشته شد و من از تیم ملی.

مهدوی کیا هم با اینکه چند ماه از خداحافظی اش گذشته، اما هنوز هر دو ماه یک بار بحث برگزاری بازی خداحافظی اش مطرح می شود و به هیچ سرانجامی هم نمی رسد. من توقع نداشتم برایم بازی خداحافظی برگزار کنند، اما مسؤولان می توانستند حداقل بگویند که دیگر دعوت نمی شوم.

این رفتارها در شأن ورزشکاران نیست. امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات