قلعه نویی:

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در صورت عملکرد بهتر خط هافبک، تیمش می توانسته در دیدار برابر تراکتورسازی پیروز شود.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی که با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید، گفت: اگر خط هافبک مان در این بازی قوی تر عمل می کرد، می توانستیم به گل های زیادی برسیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه ما این بود که تله گذاری کنیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اگر خط هافبک ما باهوش بود، شاید می توانستیم به گل دوم هم برسیم.

سرمربی استقلال افزود: بازی خوب و جانانه ای بود. تراکتورسازی رو به پرتاب های بلند و مستقیم آورده بود و توانست از این تاکتیک استفاده کرده و به گل برسد. رحمتی کاپیتان تیم بود و باید به عنوان کاپیتان تمام نکات تاکتیکی داخل زمین را به بازیکنان گوشزد می کرد.

در ادامه خبرنگاری از قلعه نویی درباره حاشیه بازی و صحبت های مکرر داور چهارم با او پرسید که سرمربی استقلال پاسخ داد: داور چهارم به من تذکر می داد که از محوطه فنی خارج نشوم. اما محوطه فنی با کنار زمین فاصله زیادی داشت و صدای من به بازیکنانم نمی رسید.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که چرا در نشست خبری بازی قبل خودش را مافیا معرفی کرده است، گفت: اولا من هرگز چنین حرفی نزده ام دوما خواهش می کنم فقط سوال های فنی درباره بازی بپرسید.

سرمربی استقلال در برابر این سوال که چرا نکونام با خشونت زیادی کار را دنبال می کرد، سکوت کرد و جوابی نداد.

قلعه نویی درباره تاثیر فشردگی بازی ها بر عملکرد استقلال گفت: به یاری خدا در نیم فصل دوم موجودی تیم بیشتر می شود و امیدوارم بازیکنانم در نیم فصل دوم ریکاوری خوبی انجام دهند. اعتقاد دارم استقلال در نیم فصل دوم شاداب تر خواهد شد و به تیم مدنظر خواهیم رسید.

وی در ادامه درباره احتمال اضافه شدن کبه به استقلال گفت: اگر این بازیکن در تست پزشکی موفق باشد، به تیم اضافه می شود.

سرمربی استقلال در پایان درباره تیم های مدعی این فصل گفت: هر پنج شش تیمی که در بالای جدول هستند، شایستگی های خود را برای قهرمانی نشان داده اند و شانس دارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات